معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور:

نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۳ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار «با خانواده، برای ایران برای مدرسه» صبح امروز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، وزیر آموزش و پرورش، معاونان و مدیران وزیر و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان تهران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۳ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود

محمد جمالو در این آیین گفت: محیط آلوده، عامل آلودگی و میزبان آسیب‌پذیر؛ در این سه محیط اتفاقات مهم و زیادی در دنیا افتاده است. امروز بیش از ۱۴۷۰‌ نوع مواد مخدر در دنیا شناخته شده است و متاسفانه اولین خطا پاسگاری مسئولیت است. مطمئنا تنها راه مقابله با اپیدمی‌ها عدم پاسکاری مسئولیت‌هاست. 

وی گفت: ۲۳ تا ۲۹ آبان نمایشگاه یاریگران زندگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که بگوییم پیشگیری چه شکلی است. این نمایشگاه برای این است که همه دستگاه‌های کشور دور‌ هم جمع شوند و دانش‌‌آموزان و والدین بیایند و هر کدام درباره روش‌های پیشگیری صحبت کنند.

جمالو افزود: لازم داریم یک بازتعریف درباره روش‌های پیشگیری از اعتیاد با هم داشته باشیم و انجمن اولیا و مربیان را یک بخش بسیار اثرگذار می‌دانیم و ما تمام قد در ستاد در خدمت آموزش و پرورش و انجمن هستیم تا بتوانیم با کمک هم با این اپیدمی مقابله و بخشی از جامعه را نجات دهیم. 

وی تاکید کرد: با تدبیر وزیر فعلی آموزش و پرورش برند یاریگران زندگی ایجاد شده است و چهره‌های شناخته شده‌ای سفیران زندگی هستند و همه این افراد در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار