طرح «مهارت‌های دعوت فرزندان به نماز» رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری طرح مهارت‌های دعوت فرزندان به نماز، به‌صورت مجازی با حضور مسئولین ستاد اقامه نماز کشور، اداره کل قرآن، نماز و عترت و اداره کل انجمن اولیا‌ و مربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح «مهارت‌های دعوت فرزندان به نماز» رونمایی می‌شود

عاطفه‌‌‌سادات مدبرنژاد مدیرکل انجمن اولیا‌ و مربیان، با تشکر از مسئولان ‌ستاد اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت و روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان استان‌ها، گفت: این طرح در آغازین روز هفته پیوند اولیا و مربیان با حمایت مقام عالی وزارت و حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، رونمایی خواهد شد و همزمان در سراسر کشور دوره‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی ویژه مدرسان آموزش خانواده برگزار می‌شود.

‌منصور سرگزی معاون فرهنگ آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور نیز از برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز برای تامین استادان این دوره خبر داد و گفت: همکاری و همراهی بسیار خوبی بین ستاد اقامه نماز و اداره کل انجمن اولیا و مربیان برای برگزاری این طرح وجود دارد.

‌سیداحمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور هم، انجمن اولیا و مربیان را یکی از ارکان مهم تعلیم و تربیت دانست و گفت: رشد و تعالی نوجوان مرهون دو نهاد مهم خانواده و مدرسه است، لذا هم‌استان‌کردن و هم‌سو‌کردن خانواده و مدرسه در امور تربیتی بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین مدرسان آموزش خانواده را یکی از معماران تعلیم و تربیت دانست و گفت: نقش این مدرسان در هم‌سو‌کردن خانواده و نظام تعلیم و تربیت و جلوگیری از دوگانگی بسیار مهم است.

زرهانی ابراز امیدواری کرد که با همت اداره کل انجمن اولیا و مربیان، از مدارس به‌عنوان مجامع قوی و پر‌رونق در راستای فرهنگ‌سازی نماز، بهره ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار