معاون وزیر آموزش و پرورش:

دوقطبی‌های کاذب در فضای مجازی نباید باعث نادیده‌گرفتن نقاط قوت و خدمات خوب مدارس غیردولتی شود

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی موسسان و مدیران مدارس غیردولتی خوزستان، ضمن بیان اینکه مدیران آموزشی و پرورشی در مدارس، کلیدداران تربیت نیروی انسانی هستند، گفت آینده جوامع را باید در آینده مدارس دید.

کد مطلب: ۱۵۰۸۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دوقطبی‌های کاذب در فضای مجازی نباید باعث نادیده‌گرفتن نقاط قوت و خدمات خوب مدارس غیردولتی شود

گردهمایی موسسان و مدیران مدارس غیردولتی استان خوزستان با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش در اهواز برگزار شد.

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به روزهای آغازین سال تحصیلی جدید گفت: امسال شروع سال تحصیلی مزین به اعیاد بزرگی بود که برکات آن را در شروع آرام و بانشاط سال تحصیلی به خوبی مشاهده کردیم و امیدوارم عنایات الهی همواره شامل حال ملت بزرگ ایران شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی اجتماعی گسترده نقشی بی‌بدیل در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند، اظهار کرد: چگونگی شکل‌گیری باورها، ایده‌ها و مهارت‌ها، غالبا در آموزش و پرورش و در مدرسه شکل می‌گیرد که نشان از جایگاه بلند آن است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه آینده جوامع را باید در آینده مدارس جستجو کرد، تصریح کرد: هر چه آموزش و پرورش یک کشور پویاتر و کارآمدتر باشد، آن جامعه بیشتر در مسیر توسعه قرار گرفته است.

محمودزاده گفت: مدیران آموزشی و پرورشی در مدارس در حقیقت کلیدداران تربیت نیروی انسانی هستند و کار آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تربیت نیروی انسانی کشور در مدارس غیردولتی شکل می‌گیرد که آمار آن نیز قابل توجه است، یادآور شد: ما باید در این زمینه تنظیم‌گری و تسهیلگری لازم را صورت دهیم تا به اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور نزدیک شویم.

محمودزاده با اشاره به اینکه دوقطبی‌های کاذب در فضای مجازی نباید مانع از این شود که نقاط قوت و خدمات خوب مدارس غیردولتی را نادیده بگیریم، تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بعضی از این مدارس از ابتکارات ارزشمندی برخوردارند که باید در سایر مدارس تسری پیدا کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امسال در جشنواره آفرینو، بیش از ۷ هزار طرح از مدارس غیردولتی شرکت کردند که نشان از ظرفیت بالای این مدارس در خلاقیت و نوآوری است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه برقراری توازن برای انتظارات از مدارس غیردولتی کار بسیار پیچیده‌ای است، خاطرنشان کرد: در این راستا هم باید مشکلات و انتظارات موسسان مدارس غیردولتی، هم تاب‌آوری مردم در پرداخت شهریه و هم سیاست‌های نظام حکمرانی دستگاه تعلیم و تربیت کشور مورد توجه قرار گیرد که برقراری هماهنگی و توازن را تا اندازه‌ای دشوار می‌سازد اما یقین داریم که با تعامل، همدلی و همافزایی؛ همه امور اصلاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار