رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

سمپاد یک چهره‌ منظم، قانومند و مقتدر است

تهران (پانا) - دومین وبینار کشوری شورای معاونان سمپاد و روسای ادارات استعدادهای درخشان استان‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
 سمپاد یک چهره‌ منظم، قانومند و مقتدر است

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در دومین وبینار کشوری شورای معاونان سمپاد و روسای ادارات استعدادهای درخشان استان‌ها، ‌‌با تشکر از عوامل برگزاری این نشست مجازی، گفت: سمپاد یک چهره‌ منظم، قانومند و مقتدر در بیرون از سازمان از آن دیده می‌شود. این مجموعه قابل اتکایی در نگاه دیگران است که باید از این تصویر حراست کرد. 

الهام یاوری گفت: همیار سمپاد، طرح فراگیر و سایر طرح‌ها و برنامه‌ها ارکان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هستند که در مورد فراگیر مخاطبان استعدادهای برتر و در مورد همیار مخاطب از مناطق کم برخورد مدنظر است.

وی افزود: این طرح‌ها مسئولیت اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد و این‌ها برای مخاطب بیرونی سازمان جذابیت دارد که گزارش‌دهی استان‌ها در اجرای این موارد می‌تواند کمک شایانی در ادامه این برنامه‌ها برای ما داشته باشد. 

یاوری ادامه داد: پویش «اثرگذاری به وقت مقاومت» پویایی و انعطاف برنامه‌های سازمان را نشان می‌دهد و مبتنی بر خلاقیت و مدیریت مدیران است و هیچ محدودیتی در قالب و محتوا وجود ندارد. 

وی خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین، لبنان و مقاومت در مقابل ظلم یک لایه انسانی و مشخص دارد اگر در مقابل آن موضع نگیریم باید در انسانیت خود شک کنیم و در یک لایه دیگر به لایه تمدنی که بسیار مهم است برخورد می‌کنیم. به لحاظ جغرافیایی و سیاسی از حدود و مرزها خارج شده است و ایران نقش بسیار مهمی می‌تواند در این حرکت تمدنی ایفا کند.

در این وبینار برخی از استان‌ها به طرح مشکلات و مسائل مختلف استان‌ها پرداختند که از طرف شورای معاونان پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار