مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

دوره آموزشی راهبران هیات‌های دانش‌‌آموزی و یاوران نماز مدارس برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری دوره‌های آموزشی برای راهبران هیات‌های دانش‌‌آموزی و یاوران نماز مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی راهبران هیات‌های دانش‌‌آموزی و یاوران نماز مدارس برگزار می‌شود

میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «هیئت‌های دانش‌آموزی در مدارس از کمیته‌های مختلفی تشکیل شده‌اند. یکی از کمیته‌های آن، یاوران نماز است. به‌صورت ویژه برای تقویت یاوران نماز و عضوگیری این کمیته، جلسه‌ای را تدارک دیده‌ایم که فعلا در گام اول از هر استان یک نفر از همکاران را به‌عنوان راهبر هیئت‌های دانش‌آموزی، با اولویت نماز معرفی می‌کنند و در هفته جاری، یک جلسه آموزشی با راهبران خواهیم داشت.»

باقری افزود: «در گام دوم، همزمان این کار انجام می‌شود که از مدیران مدارس بالای ۷۰ نفر جمعیت دانش‌آموزی، درخواست کردیم که یکی از دانش‌آموزان خود را به‌عنوان مسئول هیئت انتخاب کنند. این دانش‌آموز ویژگی‌های خاصی باید داشته باشد؛ از جمله اینکه در بین هم‌سالان و هم مدرسه خودش مقبولیت و محبوبیت داشته باشد، در حوزه درسی خود موفق باشد، اولیای آن دانش‌آموز، پشتیبانی‌اش کنند، به کار هیئتی علاقه‌مند و تجربه داشته باشد. این افراد را معرفی می‌کنند.»

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ادامه داد: «چند کمیته هم برای این هیئت در نظر گرفته‌ایم. یکی از کمیته‌ها یاوران نماز است. مدیر مدرسه یاور نماز را معرفی می‌کند و ما یک دوره آموزشی حضوری برای مسئولین هیئت و برای یاوران نماز خواهیم داشت و این افراد بحث اقامه نماز جماعت مدارس و تقویت نماز جماعت مدارس را ان‌شاءالله همراهی خواهند کرد و با کمک مربی و معاون پرورش مدرسه انجام خواهند داد.»  

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار