وزیر آموزش و پرورش در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی‌:

صدای مظلومیت دانش‌آموزان غزه و لبنان باشیم

تلاش می‌کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را در میان دانش‌آموزان گسترش دهیم‌

تهران (پانا) -‌ وزیر آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش ‌با برگزاری بیش از ۷۰۰ اجتماع بزرگ دانش‌آموزی با محوریت شعارهای مقاومت تلاش می‌کند تا صدای مظلومان را به گوش جهانیان برساند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
صدای مظلومیت دانش‌آموزان غزه و لبنان باشیم

‌به گزارش ‌روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و یادواره شهید محمد الدوره که عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد ضمن ادای احترام به یاد دانش‌آموز شهید محمد الدوره‌، گفت: بهترین سلام و درودها را به شهدای دانش‌آموز، معلمان و شهدای عرصه مقاومت می‌فرستم؛ آنچه امروز مشاهده می‌کنیم این است که جبهه مقاومت با وجود سکوت جهانی در مقابل ظلم و ستم‌؛ رژیم غاصب اسرائیل را از پا در آورده است. 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش‌آموزان  و نوجوانان و جوانان جبهه مقاومت با کمترین امکانات مقابل رژیم مسلح و وحشی اسرائیل ایستادگی می‌کنند، گفت: ما نیز در نظام تعلیم و تربیت مسؤولیت مهمی داریم؛ باید صدای مظلومیت دانش‌آموزان غزه و لبنان باشیم‌، کسانی که از بدیهی‌ترین حقوقشان محرومند و به خاک و خون کشیده می‌‌شوند‌.

وی ادامه داد: ‌امروز دانش‌آموزان ایرانی در سراسر کشور صدای مظلومیت ‌دانش‌آموزان جبهه مقاومت هستند‌.

به گفته کاظمی؛ آنچه در مدارس ‌ایران اسلامی رخ داده است‌؛ انتقال پیام مقاومت و مظلومیت دانش‌آموزان غزه و لبنان است‌. آموزش و پرورش ‌با برگزاری بیش از ۷۰۰ اجتماع بزرگ دانش‌آموزی با محوریت شعارهای مقاومت تلاش می‌کند تا صدای مظلومان را به گوش جهانیان برساند.

وی افزود: با اختصاص یک زنگ به نام سیدحسن نصرالله در مدارس کشور؛ مبانی اسکتبارستیزی و مظلومیت مردم غزه و لبنان را برای دانش‌آموزان تبیین و تحلیل می‌کنیم. 

کاظمی افزود: ‌نگاه ما به این میدان به‌عنوان یک موقعیت مهم تربیتی است لذا تلاش می‌کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را در میان دانش‌آموزان گسترش دهیم‌. تلاش خواهیم کرد تا ضمن اینکه صدای مظلومیت دانش‌آموزان غزه و لبنان باشیم این مکتب مهم ‌تربیتی را بر عرصه نظام تعلیم و تربیت، جاری و ساری کنیم.

وی گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد نصر بزرگ جبهه مقاومت و نابودی رژیم کودک کش اسرائیل باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار