رئیس دانشگاه فرهنگیان به پانا خبر داد:

استعدادهای برتر دانش‌‌آموزی از بهمن امسال جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند؛ اعلام فراخوان تا پایان مهر

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه فراخوان جذب استعداد‌های برتر ملی دانش‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان تقریبا تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد گفت پذیرش این دانش‌آموزان در بهمن خواهد بود.

کد مطلب: ۱۵۰۷۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
استعدادهای برتر دانش‌‌آموزی از بهمن امسال جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند؛ اعلام فراخوان تا پایان مهر

رجبعلی برزویی در گفت‌وگو با پانا درخصوص علل تأخیر در اجرای آیین‌نامه جذب استعدادهای برتر دانش‌‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان، گفت: «این فراخوان مقدمات زیادی دارد، بحث اول مربوط به نرم‌افزار‌ها و سامانه‌هایی است که در این آیین‌نامه مورد نیاز است و خود این سامانه‌ها زمان زیادی طول کشیده تا آماده شود. به دلیل حساسیت بالا، جزئیات این کار باید هر هفته بررسی شود حتی گاهی اوقات هفته‌ای دو جلسه تشکیل می‌شود تا جزئیات دقیق اجرای این آیین‌نامه پیش‌بینی شود.»

وی افزود: «اگر جزئیات دقیق کار به درستی بررسی نشود خود دانش‌آموزان نگران می‌شوند و احساس می‌کنند که حقی از آن‌ها ضایع شده است. تمام موارد شایستگی باید به‌صورت ریز بررسی شود. مرجعی که باید این موارد را ارزیابی و تأیید کند باید کم‌کم آماده شود.»

برزویی درباره زمان انتشار فراخوان جذب دانش‌‌آموزان عنوان کرد: «پیش‌بینی ما این است تقریبا به امید خدا این هفته یا هفته آینده فراخوان جذب استعدا‌های برتر ملی خواهد آمد اما مقدمات دارد، این مقدمات باید پیش‌بینی شود. اگر این مقدمات و جزئیات کار را پیش‌بینی نکنیم ممکن است در این مسیر شکست بخوریم. این طرح، طرحی بسیار مهم و ارزشمندی است باید پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم. ممکن است کمی با تأخیر باشد اما قطعا انجام می‌شود و پذیرش آن در بهمن خواهد بود.»

طبق اعلام قبلی دانشگاه فرهنگیان قرار است امسال تعداد ۳ هزار دانش‌آموز استعداد برتر ملی جذب دانشگاه فرهنگیان شوند. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار