وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ‌پرداخت کمک‌های مردمی را پیگیری می‌کنیم

تهران(پانا)- وزیر آموزش و پرورش ‌‌در پاسخ به سوالی درباره ایجاد سامانه برای پرداخت کمک‌های مردمی اظهار کرد‌ ان‌شاءالله دنبال می‌کنیم و حتما محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی سامانه ‌پرداخت کمک‌های مردمی را پیگیری می‌کنیم

علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در حاشیه ‌آیین استقبال از نو‌معلمان سال ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان در پردیس نسبیه تهران، در ‌جمع‌‌ خبرنگاران گفت: اگر ما در نظام جمهوری اسلامی ایران‌، در اندیشه، در گفتار و در عمل نشان بدهیم که نظام تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان، تنها راه دستیابی ایران به قله‌های پیشرفت و سعادت است؛ مسیر درستی طی شده است در غیر این صورت کشور همچنان دچار چالش خواهد بود. 

وی افزود: قطار پیشرفت کشور، قطار توسعه کشور، ایستگاه اول و آخرش، آموزش و پرورش است و در نظام تعلیم و تربیت؛ ایستگاه اول و آخرش دانشگاه فرهنگیان است. تنها مسیر یا نقطه عزیمت به‌سمت توسعه کشور، به‌سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی، دانشگاه فرهنگیان است.

وزیر آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان را از مهم‌ترین ساختارهای نظام دانست و اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه مادر و زیرساخت تامین منابع انسانی‌ برای تمام کشور و تولید‌کننده معلم برای تربیت نسل آینده است.

کاظمی در پاسخ به سوالی درباره ایجاد سامانه برای پرداخت کمک‌های مردمی اظهار کرد: ان‌شاءالله دنبال می‌کنیم و حتما محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار