معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد:

جزئیات برپایی کلاس «آغاز نصرالله» در مدارس سراسر کشور

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت فردا زنگ آغاز نصرالله در ساعت اول مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود؛ زنگی متفاوت، محتوایی و درسی که معلمان طی آن، درباره محتوایی که مرتبط با شهید سیدحسن نصرالله و شهدای حادثه تروریستی لبنان است را برای دانش‌آموزان توضیح خواهد داد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برپایی کلاس «آغاز نصرالله» در مدارس سراسر کشور

زنگ آغازِ نَصْرُالله فردا در مدارس کشور نواخته می‌شود. این زنگ به‌منظور آشنایی با جریان مقاومت و رهبران مقتدر آن به‌ویژه شهید سید‌حسن نصراللّه خواهد بود که در روز چهارشنبه ۱۱ مهر‌ماه به‌عنوان زنگ اول کلاس‌های درسی در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود.

حجت‌السلام و المسلمین محمدحسین پورثانی در این باره به پانا گفت: «‌اعتقاد ما این است که با ریختن خون شهید، آن شهید پایان پیدا نمی‌کند بلکه شهادت ایشان آغازی است برای ادامه راه او. راه شهید سیدحسن نصرالله نیز با شهادت ایشان آغاز شده و راهش مستدام‌تر خواهد شد. ما معتقدیم آغاز نصرالله از امروز است.» 

وی ادامه داد: «یکی از نکاتی که ما داریم این است که دانش‌آموزان سراسر کشور با این شهید عزیز آشنا نیستند. یک محتوای بسیار خوبی به‌صورت چندرسانه‌ای در این باره تهیه و در اختیار همکاران خوب ما در سراسر کشور قرار گرفته و انشالله فردا چهارشنبه 11 مهر معلمان عزیز ما در زنگ اول مدارس در سراسر کشور برای دانش‌آموزان توضیح خواهند داد.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: «‌این، یک زنگ متفاوت، محتوایی و درسی است که انشالله اول صبح فردا در سراسر کشور اجرا خواهد شد.»

معلمان مدارس ایران اسلامی می‌توانند جهت دریافت محتوای کلاس «آغاز نصرالله»‌ به کانال @akharashe در پیام‌رسان شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار