پیام رئیس سازمان مدارس غیردولتی در پی شهادت سید حسن نصرالله؛

‌محو رژیم منحوس صهیونیستی با اراده الهی محقق می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش در پیامی به‌مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و لبنان‌، ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شهید‌پرور ایران و جبهه مقاومت لبنان تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
‌محو رژیم منحوس صهیونیستی با اراده الهی محقق می‌شود

متن پیام احمد محمودزاده به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

شهید والا‌مقام سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی‌ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزت جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در قلب تاریخ به ثبت رسیده و ماندگار خواهد ماند.

سید‌حسن نصرالله خالصانه در مکتب امام حسین(ع) با اندیشه‌های حسینی بر ضد فاسدان و جور غاصبان صهیونیست بپا خواست و در همراهی با رزمندگان جبهه مقاومت در عرصه دفاع از سرزمین لبنان و حمایت از مظلومان فلسطینی به جهاد پرداخت.

آن‌چه در حملات موشکی ضاحیه‌ بیروت روی داد در امتداد رفتار وحشیانه و ضد بشری صهیونیست‌ها است و اینکه اشغالگران و سفاکان تصور کنند پیروز میدان شده‌اند زهی خیال باطل.

اینک که رژیم سفاک و اشغالگر اسرائیل بار دیگر در استمرار نسل‌کشی مردم بی‌پناه فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، وظیفه ما است که به حمایت بیش از پیش از مجاهدت‌های این مردم صبور و بی‌دفاع، بپردازیم و فریاد آزادی‌خواهی آنان را به گوش جهانیان و مجامع بین‌المللی برسانیم. 

مردم غیور و آزادی‌خواه ایران، همچون گذشته با تمام توان در کنار ملت‌های غیور فلسطین و لبنان خواهند ایستاد و از آرمان‌های رفیع آنان تا آخر حمایت می‌کنند. باشد روزی فرا رسد نماز را در قدس شریف اقامه کنیم و شاهد نابودی و محو رژیم جعلی و ظالم صهیونیستی از عرصه جهان باشیم پیروزی نزدیک است و ثمره خون شهدا به بار خواهد نشست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار