پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به‌مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان؛

راه و مکتب پرافتخار سید مقاومت استمرار خواهد داشت

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس‌ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به‌مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از سرداران محور مقاومت پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
راه و مکتب پرافتخار  سید مقاومت استمرار خواهد داشت

پیام حمیدرضا خان محمدی به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَ لَمَّا یَأْتِکُمْ مَثَلُ الَّذینَ خَلَوْا مِنْ قَبْلِکُمْ مَسَّتْهُمُ الْبَأْساءُ وَ الضَّرَّاءُ وَ زُلْزِلُوا حَتَّى یَقُولَ ألرّسول وَ الَّذینَ آمَنُوا مَعَهُ مَتى نَصْرُ اللهِ أَلا إِنَّ نَصْرَ اللهِ قَریبٌ 

|214 بقره|

شهادت عالم مجاهد سیدحسن نصرالله رحمه الله علیه را به امت بزرگ اسلامی تسلیت گفته و یقین داریم این آزمایش بزرگ دیگری است که امت مسلمان و مقاوم در راه خدا آن را با سرافرازی میگذراند.

رژیم غاصب، متجاوز و ددمنش باند جنایتکار صهیونیستی از جنایت‌های خود که به شهادت بهترین رهبران و سرداران محور مقاومت لبنان و فلسطین، می‌انجامد هیچ بهره‌ئی نخواهد برد و خون فرزندان شهید اسلام در لبنان، آتش مقاومت در برابر رژیم اشغالگر فلسطین و لبنان را مشتعل‌تر خواهد ساخت. جهاد کنونی در برابر رژیم غاصب صهیونیست با همه‌ی نابرابری، عاقبتی جز پیروزی حق یعنی نجات سرزمین‌های غصب شده‌ی اسلامی به دنبال ندارد و گذشت زمان نمی‌تواند حق غصب‌شده‌ی ملت‌ها را به دست فراموشی بسپارد.

‌هر خونی که در این راه ریخته می‌شود و هر مبارز صادق و مظلومی که به‌خاک می‌افتد، آن عاقبت تاریخی را قطعی‌تر و تخلف‌ناپذیرتر می‌سازد.

اینجانب در کنار خانواده بزرگ مدرسه‌سازی ایران، شهادت‌ دبیرکل فقید حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله‌، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه و جمعی از سرداران رشید محور مقاومت اسلامی را که در حمله تروریستی باند جنایتکار صهیونیست، به شهادت رسیده‌اند به محضر مبارک حضرت صاحب‌الزمان (عج) ارواحنا فداه، مقام عظمای ولایت و امت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهیم به این شهید بزرگوار و همه شهدای دیگر رحمت واسعه عطا نماید و برای ملت لبنان و امت داغدار در سراسر جهان نیز صبر و استقامت طلب می‌کنیم و امیدواریم پرچم حق به شکلی پیروزمندانه برافراشته شود.

ایمان داریم که این شهادت‌ها باعث افزایش مقاومت اسلامی‌ و تقویت عزم و اراده امت سرافراز اسلامی‌ برای ادامه‌ مسیر خواهد شد. با وجود حملات خائنانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، ما بر این باوریم که ارتکاب چنین جنایاتی نمی‌تواند اراده مردم لبنان و مقاومت اسلامی را که با شجاعت و استواری تمام در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است، تضعیف کند.

بدون تردید راه و مکتب پرافتخار  سید مقاومت استمرار خواهد داشت و ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم منحوس صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار