مدیر‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌و‌پرورش خبر داد:

۶۵۰۰ مدرسه در تمام کشور برنامه نماز را در برنامه‌های خود درج کرده‌اند

تهران (پانا) - نشست تخصصی مدیران ادارات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیر‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید‌منتظری شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
۶۵۰۰ مدرسه در تمام کشور برنامه نماز را در برنامه‌های خود درج کرده‌اند

‌میکائیل باقری مدیر‌کل قرآن،‌ عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این نشست به اهمیت قرآن و نماز در مدارس تاکید کرد و از کارشناسان مسئول در تمامی استان‌ها خواستار پیگیری با جدیت در تمامی مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

وی افزود: ۶۵۰۰ مدرسه در تمام کشور برنامه نماز را در برنامه‌های خود درج کرده‌اند، ‌آموزش‌های لازم باید انجام گیرد تا نماز با سه شرط ۱- اول وقت ۲- به جماعت ۳- با‌شکوه برپا شود. با توجه به ضرورت و اهمیت نماز و قرآن در مدارس به تمام نمایندگان اعلام کرده‌اند جهت بهبود شرایط در مدارس همت مضاعف باید داشته باشند.

‌در ادامه این نشست، اعضا به بررسی راهکار‌هایی در جهت بهبود شرایط نماز در مدارس پایه‌های مختلف تحصیلی پرداختند.

‌این نشست با حضور مسعود بهرامی‌ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمدرضا مسیب‌زاده‌ مشاور وزیر آموزش و پرورش،  سعید دهنوی‌ معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ‌جاسم حسین‌زاده‌ معاون قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار