‌پیام رئیس ‌مدارس خارج از کشور به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور همزمان با شروع سال تحصیلی جدید پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
‌پیام رئیس ‌مدارس خارج از کشور به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام سید‌محمد طباطبایی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور به شرح زیر است:

«با تبریک و تهنیت به‌مناسبت ایام ولادت باسعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مظهر علم و دانش حضرت امام جعفر صادق‌(ع)، همچنین فرا‌رسیدن بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلّی زیبای مهر و ایثار معلّمان و مهر‌افروزان را به صاحبان اندیشه بویژه فرهنگیان دلسوز و دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

اینک، ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که نماد قله رفیع مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی است را ‌گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر بالاخص به شهدای عزیز فرهنگی و دانش‌آموز درود و سلام می‌فرستیم. اینک که در این روزگار رقت‌انگیزی که ابرقدت‌های جهانی در خواب غفلت فرو رفته‌اند، شب‌های تیره و تارش برای کودکان معصوم و مظلوم فلسطین به سختی صبح می‌شود، شب‌هایی که در محاصره تانک، توپ و طیاره‌های رژیم اشغالگر اسرائیل قرار دارند و به‌جای اینکه در این شب‌ها پذیرای دست نوازش پدر و قصه‌های مادر باشند پذیرای دود، گلوله، بمب و باروت‌اند و در جهنم جلادان بی‌رحم صهیونیستی جان می‌دهند و با مظلومیت به خوابِ خون فرو می‌روند.

لذا ضمن اظهار همدردی با مردم فلسطین و معلمان و دانش‌آموزان غزه بزرگترین درس را درس انسانیت، مقاومت، ایثار، اعتقاد، عقیده و پایداری در آن می‌دانیم و از خداوند متعال نابودی کفار و عزت و اعتلای مسلمانان را خواستاریم.

در پایان برای تمامی همکاران گرامی و دانش‌آموزان عزیز، آرزوی توفیقات روزافزون در سال تحصیلی جدید را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نماییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار