عذرخواهی، دلجویی و رفع مشکل سه نفر از اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی‌

تهران (پانا) - ‌جلسه دلجویی، عذرخواهی و تقدیر از جانباز معزّز و چهره انقلابی ‌مهدی عربی، ‌عباس مالیان و ‌حمیدرضا تقی‌یاری بر‌اساس نامه وزارت علوم درباره اتهامات واهی و گزارش‌‌های خلاف واقع موضوع نامه شماره 252782 / 01 / م.ج. مورخ 19 / 09 / 1401 مرکز جذب اعضای هیأت علمی ‌در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی، دلجویی و رفع مشکل سه نفر از اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی‌

علی پورکمالی انارکی، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی توضیحات مختصری از مکاتبات و اقدامات مسئولان وقت دانشگاه از آذر‌ماه ۱۴۰۱ تا اسفند ۱۴۰۳ ارائه کرد‌.

وی ضمن تبیین کامل‌­‌ ‌مکاتبات، اقدامات و پیگیری­‌های به عمل آمده در زمان مسئولیت خود‌ و گزارشی از آخرین وضعیت درخواست­‌های همکاران این دانشگاه به حاضران در جلسه ‌تاکید کرد:‌ بلاتکلیفی طولانی مدت، آسیب جدی هم برای اعضای محترم هیات علمی و هم دانشگاه ایجاد کرده است و با تدبیر و اقدام به‌موقع باید از بروز موارد این‌چنین اجتناب ‌تا زمینه دستیابی به وفاق، اتحاد و انسجام در جامعه و خانواده دانشگاه فراهم شود.

پورکمالی‌ تصریح کرد:‌ شخصاً مسئولیت به جریان انداختن درخواست‌­های معوق اساتید را پذیرفته­‌ام و در چند ماه گذشته این درخواست‌­ها به مراحل قابل قبولی رسیده است و بعضا به نتیجه مطلوب ختم شده است.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی ‌گفت: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با توجه به ماموریت خطیر و راهبردی خود بیش از هر زمان و بیش از هر دانشگاه دیگری نیاز به آرامش، اتحاد و انسجام دارد تا در تأمین و تربیت نیروهای عالم، ماهر، با‌تقوا و با‌اخلاق اسلامی توفیق داشته باشد تا بتواند نیروی در تراز سند تحول بنیادین و انتظارات مصرح در بیانیه گام دوم انقلاب برای وزارت آموزش و پرورش تأمین ‌و در تحقق شعار برای ایران، برای مدرسه سهم خود را ایفا کند.

در ادامه این جلسه علی‌اکبر فامیل کریمی، مدیر‌کل حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان بخش­‌هایی از روند بررسی‌های انجام شده و همچنین با ذکر نمونه‌هایی از اتفاقات منجر به سوء‌تفاهم و قصور در حق اساتید، مراتب عذرخواهی از اساتید فوق‌الذکر را اعلام و از آنان دلجویی کرد.

این جلسه که با حضور برخی از مسئولان، اساتید و کارکنان با‌سابقه دانشگاه برگزار شده بود، با توضیحات اساتید دانشگاه: عربی، مالیان و تقی­‌یاری در‌خصوص مشکلات و مسائلی که در طول دو سال اخیر برایشان ایجاد شده است و همچنین بیانات چند نفر از حاضران در جلسه ادامه یافت. در پایان جلسه ابراز امیدواری شد تا با برقراری شفافیت در امور مختلف و برخورد توام با رأفت و سعه صدر، موجبات وفاق حداکثری در خانواده بزرگ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار