پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس به‌مناسبت شروع سال تحصیلی در پیامی اعلام کرد:

آماده‌سازی حدود ۸ هزار و بهسازی و شاداب‌سازی بیش از ۳۰ هزار کلاس درس در تابستان امسال

مدال ارزشمند جهاد مدرسه‌سازی ادامه مسیر گران‌قدر شهیدان والامقام ماست

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی حدود ۸ هزار و بهسازی و شاداب‌سازی بیش از ۳۰ هزار کلاس درس در تابستان امسال

متن پیام حمیدرضا خان‌محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار مردان و زنانی است که به فرمان امام زمانشان معمار کبیر انقلاب حضرت روح ا... خمینی (ره) و سلاله پاکش معمار نوین انقلاب مقام عظمای ولایت، در راه ارزش‌ها و آرمان‌ها، با خون پاک خویش از جایگاه ممتاز انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

فرهنگ والای جهاد، ایثار و شهادت به ما آموخت در هر کجا و در هر سنگری که هستیم تلاش کنیم و برای اعتلای میهن عزیزمان همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پر افتخار گام برداریم.

در این برهه حساس اعتقاد داریم سنگر اثرگذار و میدان مهم امروز ما در تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران، جهاد ما جهاد مدرسه‌سازی و وظیفه ما حفظ و پاسداری از ایران عزیز می‌باشد.

خیرین امیدآفرینان، تسهیل‌گران و یاور همیشه همراه سنگر تعلیم و تربیت کشور بوده‌اند و تعلیم و تربیت در مدارس، محور تعالی و رسیدن به الگوی انسانی به‌عنوان هدف عالی خلقت و تربیت نسلی با روحیه جهادی در تراز انقلاب اسلامی و با ارادت قلبی به میهن عزیز است، در این مسیر خیرین زمینه‌ساز و تسهیل‌گر این امر مهم و پرعظمت هستند.

خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق عنایت نمود تا با همت ستودنی خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور، برای مدرسه و فرزندان ایران سر از پا نشناخته و شبانه روز تلاش کنیم.

مدال ارزشمند جهاد مدرسه‌سازی ادامه مسیر گرانقدر شهیدان والامقام ماست. در این مسیر مهم برای آسایش و آرامش فرزندان ایران عزیز بی‌وقفه تلاش خواهیم کرد.

اینجانب، تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با هفته وحدت نکوداشت ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق علیه السلام و نخستین روزهای آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) را اتفاق نیکی برای سال تحصیلی جدید دانسته و ضمن تبریک این رویدادهای مهم در مسیر انسان‌سازی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و ملت شریف ایران، به ویژه جامعه بزرگ و فرهیخته تعلیم و تربیت کشور اعم از مربیان و متربیان، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و صادقانه برای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسایش و سربلندی فرزندان ایران عزیز خواهانم.

خداوند متعال را شاکریم در طول سه ماه تابستان در سایه تلاش شبانه‌روزی همه همکاران و همراهان عزیزمان، توانستیم با آماده‌سازی حدود هشت هزار کلاس درس و بهسازی و شاداب‌سازی بیش از سی هزار کلاس درس کام فرزندان عزیز ایران را شیرین کنیم. به امید خدا این مسیر نورانی استمرار خواهد داشت.

والسلام علی من التبع الهدی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار