رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آیین افتتاح مدرسه شهید جمهور زنجان؛

بهره‌برداری بیش از ۱۷۰۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی کشور در مهرماه

تهران (پانا)- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هشت هزار طرح در حوزه مدرسه سازی در سطح کشور در حال اجراست و بیش از هزار و ۷۰۰ مورد از این طرح ها در کشور مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد‌.

کد مطلب: ۱۵۰۱۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری بیش از ۱۷۰۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی کشور در مهرماه

حمیدرضا خان‌محمدی در جریان سفر یک‌روزه به زنجان، در بازدید از طرح‌های آموزشی و پرورشی استان زنجان و مجموعه شهید مظفری ، اظهار کرد: در مجموع هشت هزار طرح فعال آموزشی، ورزشی و پرورشی در کشور در حال اجراست که از این تعداد مهرماه امسال بیش از هزار و ۷۰۰ طرح به بهره‌برداری می‌رسد.  

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، افزود: در کنار طرح های آموزشی و مدرسه سازی، ۶ درصد از طرح‌های قابل افتتاح شامل پروژه های ورزشی و پنج درصد نیز شامل طرح‌های پرورشی است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است در راستای این طرح‌ها، شرایط مناسب و مطلوبی را از حیث تامین و توسعه فضاها و تجهیزات آموزشی داشته باشیم.

خان محمدی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته حسب تاکید سند تحول توجه ویژه‌ای به توسعه محیط های یادگیری از جمله پروژه های ورزشی در مدارس شده است اعتقاد داریم توسعه فضاهای ورزشی و پرورشی ضامن مدرسه خوب و با نشاط و ایجاد زمینه های تربیت تمام ساحتی خواهد بود.

گفتنی است مجموعه شهید مظفری در محدوده پنج هکتاری مشتمل ؛ استخر دانش آموزی، هنرستان ورزشی، سالن والیبال، زمین چمن بزرگ و استاندارد برای استفاده دانش‌آموزان است. استخر این مجموعه با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی طی حدود یک و نیم ماه آینده به بهره داری می‌رسد.

در ادامه حمیدرضا خان‌محمدی در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور شهر زنجان حضوریافت و تصریح کرد: توجه به آموزش و تعلیم و تربیت تضمین کننده آینده فرزندان ایران و طبیعتاً کشوری آباد و توسعه یافته خواهد بود.

وی بیان کرد: منشا خیلی از تغییر و تحول‌ها در مدرسه و تربیت دانش آموزان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: ۵۵ درصد مدارس قابل بهره برداری در مهر امسال با استفاده از ظرفیت و مشارکت خیرین محترم ساخته شده است.

خان محمدی با بیان اینکه هشت هزار طرح در حوزه مدرسه سازی در سطح کشور در حال اجراست ، گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ مورد از این طرح‌ها در کشور مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ابراز کرد: بالاترین اعتبارات عمرانی در استان زنجان به حوزه ساخت مدارس اختصاص یافته که حاکی از دقت نظر و توجه ویژه مدیریت استان به این مهم است.

گفتنی است مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور آیت الله رییسی با زیربنای ۲ هزار و ۵۵ متر مربع ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار