وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم پای حرف فرهنگیان نشست

تهران (پانا)- وزیر آموزش و پرورش به منظور اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم و با هدف ارتباط موثر با سطح جامعه و بررسی دغدغه‌های جامعه فرهنگیان با تعدادی از آنان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم پای حرف فرهنگیان نشست

علیرضا کاظمی با برخی از مراجعه کنندگان به وزارت آموزش و پرورش که از قبل تعیین وقت انجام داده بودند، در محل این وزارتخانه دیدار کرد.

وزیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از معاونین با شنیدن مشکلات و مسائل مراجعان، دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات را صادر کرد.

در جلسه مذکور مراجعه کنندگان با وزیر آموزش و پرورش دیدار و درخواست‌های خود را ارائه کردند و وزیر آموزش و پرورش نیز معلمانه به توضیحات و دغدغه‌های آن‌ها گوش و دستوراتی صادر کرد.

در این جلسه که با حضور فرهنگیانی از نقاط مختلف کشور برگزار شدکه درباره مشکلات استخدامی،جذب و نگهداشت نخبگان،درخواست کمک دانش آموز نخبه از وزیر برای تسهیل امور مربوطه، طرح آموزش قرآنی یک معلم، معترضان به کد ۱۹،انتقال وجابجایی،بکارگیری نیروها و بررسی مشکلات نمایندگان معلمان مامور خارج از کشور و... موضوعاتی مطرح کردند.

در این جلسه اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش که با درخواست های این فرهنگیان مرتبط بودند نیز حضور داشتند که پس از دستور وزیر آموزش و پرورش مسأله مراجعه کننده را پیگیری کردند. 

گفتنی است که دیدار مردمی با وزیر آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های ثابت و مهم این وزارتخانه خواهد بود تا از این طریق فرهنگیان، مستقیم و بدون واسطه با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ارشد آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار