اصفهان؛ میزبان اختتامیه پرمخاطب‌ترین جشنواره هنری دانش‌آموزان کشور‌

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اختتامیه پرمخاطب‌ترین جشنواره هنری دانش‌آموزان کشور در اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اصفهان؛ میزبان اختتامیه پرمخاطب‌ترین جشنواره هنری دانش‌آموزان کشور‌

‌حجت‌الاسلام محمد خانی درباره جزئیات برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امید فردا گفت: چهل‌و‌دومین جشنواره امید فردا، با هدف ایجاد زمینه رقابت سالم در میان دانش‌آموزان هنرمند، ایجاد انگیزه و امید در بین دانش‌آموزان توانمند جهت تولید آثار فاخر فرهنگی هنری و به نمایش درآمدن آثار ایشان با جامعه مخاطب تمامی دانش‌آموزان کشور‌ برگزار می‌شود و اختتامیه این جشنواره در هفته جاری در شهر اصفهان با حضور دانش‌آموزان برگزیده کشوری‌ برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، اختتامیه دختران با حضور 1013 نفر و همچنین اختتامیه پسران با حضور ۸۱۸ نفر از دانش‌آموزان برگزیده و مربیان ایشان، به صورت یک رویداد هنری دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

خانی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در بیش از 60 رشته و در بخش‌های‌ فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، رسانه ‌و فضای مجازی، آفرینش‌های ادبی و هنرهای دستی تجسمی برگزار شد، اضافه کرد: در مجموع رشته‌ها بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار  دانش‌آموز از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که از این بین، نفرات برگزیده برای شرکت در اختتامیه به اصفهان دعوت شدند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ادامه داد: در اختتامیه جشنواره، از ۱۸ تا ۲۱ شهریور، دختران برگزیده کشوری و از ۲۲ تا ۲۵ شهریور، پسران برگزیده کشوری در اردوگاه کشوری شهید‌بهشتی اصفهان حضور خواهند یافت.

به گفته وی، در اختتامیه این دوره از جشنواره امید فردا یک رویداد هنری را شاهد هستیم که در آن کارگاه‌های گوناگون آموزشی، اجراهای دانش‌آموزی و نقد آثار، برنامه‌های ویژه فرهنگی هنری ‌برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار