برگزاری دوره مهارت‌آموزی مربیان امور آموزشی معلولین در تهران

تهران (پانا) - دوره مهارت‌آموزی مربیان امور آموزشی معلولین و بازآموزی آموزگاران استثنایی جدید الاستخدام ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۱۷ تا ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ در مجتمع آموزش نابینایان شهید محبی تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۹۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مهارت‌آموزی مربیان امور آموزشی معلولین در تهران

دوره مهارت‌آموزی مربیان امور آموزشی معلولین و بازآموزی آموزگاران استثنایی جدید الاستخدام ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به مدت ۵ روز از امروز ۱۷ تا ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ در مجتمع آموزش نابینایان شهیدمحبی تهران برگزار خواهد شد. این دوره ویژه قطب ۶ آموزشی است که شامل استان‌های قم، قزوین، تهران، شهرستان‌های تهران، البرز، زنجان و مرکزی می‌باشد.

در این دوره، کلاس‌های متنوعی برای ۵ گروه از مربیان و معلمان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. کلاس‌های نیروهای توان‌بخشی و آموزشی به صورت مجزا برگزار شده و موضوعات آموزشی متعددی از جمله اخلاق و پرورش، ریاضی و فارسی در این کلاس‌ها تدریس می‌شود. به عنوان مثال، کلاس اخلاق در آموزش و پرورش امروز صبح برگزار شد.

افتتاحیه این رویداد ظهر امروز با حضور حجت‌الله الماسی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و اسماعیل برقی، معاونت برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

خبرنگار : آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار