اعلام‌ اسامی برگزیدگان دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا

تهران (پانا) - دومین رویداد الف‌تا با هم‌گرایی‌ معاونت‌های آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با محوریت قرارگاه‌ اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آغاز به‌کار کرده که در نتیجه آن ‌بیش از ۱٠۷ هزار تجربه از سوی معلمان، مدیران و هنرآموزان سراسر کشور ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام‌ اسامی برگزیدگان دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا

دبیرخانه برگزاری رویداد الف‌تا ضمن قدردانی از همه معلمان، هنرآموزان، مدیران مدارس و فعالان عرصه تعلیم و تربیت اعلام کرد پس از ارزیابی آثار و تجربیات در چندین مرحله در محورها و بخش‌های مختلف توسط کارشناسان و معلمان باتجربه از سطح منطقه تا ستاد وزارت آموزش و پرورش نتایج دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا در بخش‌های مختلف مشخص شد.

در اطلاعیه این دبیرخانه آمده است: «امید است با برگزاری نمایشگاه دومین رویداد الف‌تا و به‌اشتراک گذاری تجربیات الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی معلمان فراهم گردد. همچنین لازم به‌ذکر است نتایج محور فرآیند یاددهی _ یادگیری در بخش متوسطه اول و فنی‌حرفه‌ای متعاقبا اعلام خواهد شد.‌ شرکت‌کنندگان رویداد می‌توانند هم‌اکنون اسامی برگزدیدگان رویداد را در دو بخش راه‌یافتگان به مرحله کشوری و شایسته تقدیر استانی مشاهده نمایند.»

اسامی برگزیدگان دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار