سفر یک روزه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به استان گیلان؛

تاکید رئیس سازمان نوسازی مدارس بر استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اهمیت مولدسازی املاک بلا‌استفاده، بر لزوم بهره‌مندی از این ظرفیت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس سازمان نوسازی مدارس بر استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

‌حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نوسازی مدارس امروز دوازدهم شهریورماه ۱۴۰۳ در سفری یک‌روزه به استان گیلان، ضمن بازدید از فضاهای آموزشی در حال احداث  در جریان ‌آمادگی استان برای شروع باشکوه سال تحصیلی جدید قرار گرفت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه‌های نیمه‌تمام استان گیلان از جمله پروژه ۱۸ کلاسه مسکن مهر، مدرسه ۱۲ کلاسه جماران، مدرسه برکت ۱۲ کلاسه شهید‌مبرهن، سالن ورزشی شهیدصلاحکار و مجتمع آموزشی سردار شهید‌سلیمانی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرای این پروژه‌ها گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این بازدیدها ضمن پیگیری آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی این پروژه‌ها، بیان داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام از اولویت‌های مهم سازمان نوسازی مدارس کشور بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اهمیت مولدسازی املاک بلا‌استفاده، بر لزوم بهره‌مندی از این ظرفیت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام تاکید کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به آغاز بهار تعلیم و تربیت و با تأکید بر اینکه نگرش‌ها و نگاه‌ها باید معطوف به اول مهرماه ۱۴۰۳ باشد، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما در این فرصت، بازگشایی باشکوه مدارس است و همه باید کمک کنیم دانش‌آموزان ایران عزیز با خاطره‌ای خوش سال تحصیلی جدید را شروع کرده و در طول سال نیز بدون دغدغه به فراگیری علم و دانش بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار