رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد:

تحویل ۱۷۰۷ کلاس درس تا پایان شش ماهه اول امسال

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست مشترک معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها گفت ۱۷۰۷ کلاس درس تا پایان شش ماهه اول امسال تحویل دانش‌‌آموزان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۱۷۰۷ کلاس درس تا پایان شش ماهه اول امسال

حمیدرضا خان‌محمدی در این نشست اظهار کرد: رویکرد این است که با تفویضی که داده شده، مشکلات در خود استان‌ها حل و مسائل برای مهر تنظیم‌گری شود.

وی افزود: برای شروع مهر بنا بر این است که هر خیری که یک مدرسه ساخته در برنامه زنگ اول مهر حضور داشته باشد، این کار نیاز به برنامه‌ریزی و کار رسانه‌ای دقیق دارد و امیدواریم در نطق‌هایی که وجود دارد، به آن اشاره شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس با بیان اینکه تا دهه فجر سال گذشته ۴۵۰۰ هزار کلاس تحویل داده شد، گفت: یکی از چالش‌های جدی سازمان نوسازی بحث تبدیل تخصیص نقدی به اوراق اقساط است، این کار ما را دچار بحران کرد اما بنا داریم تا پایان شهریور در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، تعداد ۱۷۰۷ پروژه تحویل آموزش و پرورش و دانش‌آموزان بدهیم که استان خراسان رضوی بیشترین پروژه را دارد.

خان‌محمدی گفت: ۱۲۵۰ میلیارد تومان هم تاکنون برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح شهیدعجمیان یک طرح نهضتی است، گفت: ۱۱۰ هزار کلاس درس در این طرح نیازسنجی شده است. تاکنون ۳۰ هزار کلاس درس تا این زمان از تابستان رنگ‌آمیزی، بهسازی و شاداب‌سازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار