رئیس دانشگاه فرهنگیان:

اطمینان خاطر دارم مسیری جدید در افق پیشرفت دانشگاه فرهنگیان گشوده خواهد شد

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش در پی کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اطمینان خاطر دارم مسیری جدید در افق پیشرفت دانشگاه فرهنگیان گشوده خواهد شد

متن پیام رجبعلی برزویی به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی علیه السلام، به این وسیله از اقدام شایسته مجلس محترم شورای اسلامی در تقویت وفاق ملی، با رای قاطع به اعضای کابینه پیشنهادی رئیس جمهور محترم و کسب پشتوانه قوی ۲۶۸ رای از نمایندگان ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی توسط معلم باسابقه و مدیر باتجربه برادر ارزشمند دکتر علیرضا کاظمی را به جامعه فرهنگیان و‌ دوست‌داران نظام تعلیم و تربیت تبریک میگویم. 

امیدوارم با تأسی به درگاه خداوند متعال و اهل بیت و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در این دوره در مسیر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه هفتم توسعه، و تقویت و توسعه همه‌جانبه دانشگاه فرهنگیان، که به فرموده حکیم فرزانه انقلاب مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش است، گام‌های اثربخشی برداشته شود.

اطمینان خاطر دارم با همراهی و همدلی دولت چهاردهم و پیگیری‌های وزیر محترم آموزش و پرورش که خود از اعضای هیئت علمی و جز خانواده‌ شریف دانشگاه فرهنگیان هستند؛مسیری جدید در افق پیشرفت دانشگاه فرهنگیان گشوده خواهد شد.

با آرزوی توفیق برای ریاست محترم جمهور و وزاری محترم دولت چهاردهم به ویژه برادر ارزشمند دکتر علیرضا کاظمی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت و تربیت معلم و در مسیر پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی).»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار