مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش:

تولیدات تربیتی برای آموزش و پرورش بسیار مهم است

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش بر تولید محتوای تربیتی بیشتر در حوزه پرورشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تولیدات تربیتی برای آموزش و پرورش بسیار مهم است

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، بیست‌و‌دومین نشست سالانه معاونان آموزشی و نمایندگان مجلات‌ رشد سراسر کشور با حضور علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ حمید طریفی حسینی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش؛ نادر کریمی بیرانوند، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش؛ سیدمجتبی هاشمی، مدیرکل اداره ارزیابی عملکرد وزارت آموزش پرورش و معاونین ادارات‌کل آموزش و پرورش و نمایندگان مجلات رشد استان‌های سراسر کشور و دست‌اندرکاران تولید و انتشار مجلات‌رشد در روزهای ۱۶ و ۱۷ مردادماه در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست سیدمجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: تولیدات حوزه تربیتی برای وزارت آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حوزه مجلات رشد باید پیگیری‌های بیشتری در حوزه کیفیت‌بخشی داشته باشد.

وی ادامه داد: هرچه بیشتر در بحث تولیدات پرورشی پیشرفت داشته باشیم می‌توانیم دانش‌آموزان و معلمین موثرتری در آینده کشور داشته باشیم و در حوزه تعلیم و تربیت موفق باشیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلات در حوزه تهیه و تدوین محتوا، توزیع و نکات مرتبط با مجلات رشد، این جلسه توانست به اهداف خود دست پیدا کند و جلسه مفید و مؤثری در حوزه سیاست‌های کلان وزارت آموزش و پرورش بود.

وی افزود: در حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، حداکثر تلاش خود را داریم تا از نظرات ارزنده، استفاده مفیدی داشته باشیم و سعی کردیم مسائل را تبیین کرده تا به بخشی از سوالات پاسخ بدهیم و تلاش کنیم تا مجلات رشد در کمیت و کیفیت به بهترین شکل تولید و ارئه شوند تا از طریق این مجلات شاهد پیشرفت حوزه کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش باشیم.

هاشمی گفت: اگر در تهیه محتوای مجلات رشد برای خانواده و معلمین تلاش بیشتری صورت بگیرد و نیازسنجی و بازخوردگیری از سطح مخاطبین خود اتفاق بیفتد، این مجلات می‌توانند خود را به نیاز مخاطب نزدیک‌تر کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نقش تاثیرگذار فضای‌مجازی و هوش مصنوعی باعث شده تا تفاوتی در توجه به رسانه مکتوب در زندگی عمومی سطح جامعه دیده شود. بنابراین مجلات‌رشد باید تلاش کنند که خود را با شیوه‌های جدید منطبق کرده و محتوایی مناسب با موضوعات روز را به نسل جوان منتقل کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار