رئیس سازمان آموزش‌و‌پرورش استثنایی کشور؛

حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میادین و مسابقات ورزشی تجلی اراده و خودباوری است

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میادین و مسابقات ورزشی را تجلی اراده و خودباوری دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میادین و مسابقات ورزشی تجلی اراده و خودباوری است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، گفت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌توانند همانند بسیاری از افتخارآفرینان کشور پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.

حجت‌الله الماسی افزود: این دانش‌آموزان به عقیده من، کم‌توان نیستند بلکه دانش‌آموزان پرتوان، ویژه و با اراده‌ای قوی است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان عرصه ورزش را به عنوان بهترین عرصه انتخاب کردند و درود بر ایشان که عرصه خوبی را برای فعالیت اجتماعی برگزیدید. ماندگارترین رقابت‌ها و دوستی‌ها در این عرصه اتفاق می‌افتد. عرصه ورزش، عرصه تصمیم‌گیری در شرایط سخت، عرصه مبارزه، پیروزی و هیجان است و عرصه بعد از شکست بلند شدن است. شکست مقدمه پیروز شدن می‌باشد و این میادین ورزشی است که شما را مرد زندگی می‌کند.

الماسی به دانش‌آموزان توصیه کرد: برای رسیدن به قله‌های معنوی در کنار موفقیت‌های ورزشی با شهدا انس بگیرند و زندگی‌نامه آن‌ها را مطالعه کنند.

وی به بخشی از زندگی‌نامه شهید سعید طوقانی اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز در سن ۸ سالگی بازوبند پهلوان کشوری را دریافت کرد اما زمانی که پای دفاع از کشور و اسلام به میان آمد به جبهه جنگ رفت و به شهادت رسید. این نشان می‌دهد که انسان در سن کم، هم می‌تواند پهلوان شود و هم به قله‌های رفیع معنوی برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار