رئیس سازمان نوسازی مدارس در نشست پیگیری فضاهای تحویلی شروع سال تحصیلی جاری با مدیران کل استان‌ها؛

توقف ممنوع؛ تا فرصت خدمت فراهم است برای سرافرازی فرزندان ایران تلاش می‌کنیم

اینجا محل رفیق‌بازی و جناح و خط و ربط سیاسی نیست، اینجا محل کار عمرانی و خدمت‌رسانی آموزشی و پرورشی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خطاب به مدیران کل استانی با اشاره به اینکه باید در اول مهرماه با حضور رئیس جمهور مدارس و پروژه‌های جدید افتتاح شود، تاکید کرد هیج یک از مدیران ستاد و سازمانی ما حق کوتاهی و کم‌ کاری ندارند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
توقف ممنوع؛ تا فرصت خدمت فراهم است برای سرافرازی فرزندان ایران تلاش می‌کنیم

حمیدرضا خان‌محمدی در نشست پیگیری فضاهای تحویلی شروع سال تحصیلی جاری با مدیران کل استانها، اظهار داشت: روح حاکم بر تفکرات و نگرش و بینش حسینی، شور و شعور حسینی را توامان در خود تقویت و تثبیت کنید.

خان‌محمدی اذعان داشت: درس امام حسین(ع) به ما به عنوان یک کارگزار نظام اسلامی، درس تلاش و کوشش و جهاد و خستگی ناپذیری است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به نقل از زندگینامه شهید منفرد نیاکی جانشین شهیدصیاد شیرازی در ارتش، تصریح کرد: با قدرت و دانش فنی فصل مشترک ارتش را تشکیل داده و با بررسی اطلاعات و شناسایی توسط شخص شهید نیاکی، کار گسترده و متراکم اتفاقات خوبی رقم خورد. ما نیز با تاسی از این شهید بزرگوار باید شاخصه های کارگزار فعال و پویا را در خود بپرورانیم و نمود عینی و عملی آن را در کار سازمانی و زندگی شخصی شاهد باشیم.

خان محمدی با اشاره به اینکه شهید رئیسی نیازهای مردم را محور کار خود قرار می داد و آخرین طرح عمرانی رئیس جمهور شهید، یک طرح مدرسه سازی بود، ادامه داد: تحویل بیش از ۳۲ هزارکلاس درس طی این ۱۰۰۰ روز بی سابقه بود و در روحیه شهید رئیسی شاخصه های جنگندگی و جهادی بودن ایشان برای همه ما الگو است و این راه و مرام و روش ایشان باید در سراسر زندگی ما نمود عینی داشته باشد.

وی افزود: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در سخت ترین شرایط یعنی فقدان شهید جمهور عزیز ما و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حجم و گستردگی ارائه شده، بسیار ارزشمند بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مدرسه سازی امید آفرینی را در دل دانش آموزان، خیرین، معلمان و اولیای دانش آموزان افزایش داد و در تمامی سفرهای استانی دولت سیزدهم پروژه های مدرسه سازی مورد بهره برداری و افتتاح  قرار گرفته و تخصیص اعتبارات جدید داده شد.

وی ادامه داد: باید حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را قدر دانسته و از این فرصت  برای خدمت بیشتر به مردم عزیز در عرصه مدرسه سازی بهره ببریم لذا هرگونه کوتاهی و توقف در این مسیر ممنوع بوده و تا زمانی که فرصت خدمت وجود دارد برای آرامش فرزندان ایران تلاش می کنیم.

خان محمدی با اشاره به اینکه باید در اول مهرماه با حضور رئیس محترم جمهور مدارس و پروژه های جدید افتتاح شود، تاکید کرد: هیج یک از مدیران ستاد و سازمانی ما حق کوتاهی و کم‌ کاری ندارند، چرا که اولا حجت شرعی باید داشته باشید ثانیا مهرماه دانش آموزان ما به فضای آموزشی و امکانات آموزشی نیاز دارند و باید در این امر تسهیلگری کنیم و جذب امکانات کنیم که امیدهای بیشتری بیافرینیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مسئله ما و منی نیست و نباید منیت وجود داشته باشد و ثانیه ای برای خدمت برای همه ما غنیمت و نعمت است، ادامه داد: مدیر دستگاه عمرانی نوسازی مدارس حق توقف ندارد چراکه دستگاه ما خدمت رسان به پاک ترین موجودات عالم یعنی دانش آموزان ایران زمین است.

وی افزود: اینجا محل رفیق‌بازی و جناح و خط و ربط سیاسی نیست، اینجا محل کار عمرانی و خدمت‌رسانی آموزشی و پرورشی است این جدیت باید بیش از پیش در استانها زبانزد باشد.

خان محمدی در پایان با بیان اینکه در اعتبارات هزینه ای با قدرت و تمام توان حرکت کنید، خاطرنشان کرد: تا فرصت خدمت فراهم است  برای سرافرازی فرزندان ایران تلاش می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار