دعوت جهادگران حوزه تعلیم و تربیت از مردم برای حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات

تهران (پانا) - قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در بیانیه‌ای از مردم برای حضور آگاهانه و پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دعوت جهادگران حوزه تعلیم و تربیت از مردم برای حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

«بسم‌الله الرّحمن الرّحیم»

[مقام معظّم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی): امیدوارم ان‌شاءالله خدا ملّت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند. سرافرازی به چیست؟ سرافرازی به دو مطلب است: در درجهٔ اوّل، «مشارکت حدّاکثری»، در درجهٔ بعد، «انتخاب اصلح»]

ملت بزرگ، سلحشور و بصیر ایران اسلامی؛ بار دیگر، فصل تجلّی مردم‌سالاری دینی و حماسه حضور در تعیین سرنوشت کشور از طریق صندوق‌های رأی فرا رسیده است. انتخاباتی که بعد از حادثه تلخ شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله‌العالی» از آن به‌عنوان مکمّل حماسه‌ی بدرقه این شهیدان نام برده‌اند.

بی‌شک هشتم تیرماه ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور آگاهانه، پرشور و گسترده خود در انتخابات، بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید تا برگ زرینی باشد که بر اوراق دفتر افتخارات این مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد.

در این برهه حساس تاریخی، ما جهادگران حوزه تعلیم و تربیت با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات شهید جمهورمان با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌‌های رأی، بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت نموده و ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های اسکتبار جهانی، حماسه ملی دیگری را رقم خواهیم زد.

ان‌شاءالله با در نظر گرفتن توصیه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی؛ که فرمودند اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد. دوّم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن، کاندید اصلح را انتخاب کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار