مدیرعامل خبرگزاری پانا:

آینده نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کشور به دست دانش‌‌آموزان پانا رقم خواهد خورد

تهران (پانا) - مدیرعامل خبرگزاری پانا با بیان اینکه بیش از 6250 دانش‌آموزخبرنگار پانا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند تاکید کرد به اعتقاد من آینده نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کشور به دست دانش‌‌آموزان پانا رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آینده نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کشور به دست دانش‌‌آموزان پانا رقم خواهد خورد

محمد باجلان بعدازظهر امروز با حضور در برنامه زنده تلویزیون اینترنتی پانا به‌مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن قدردانی از تمام عوامل تولید و پخش زنده برنامه «ستاد رای‌اولی‌ها» اظهار کرد: دانش‌آموزان ما امروز در برهه حساسی از زمان قرار گرفته‌اند، هم روایت‌کننده اتفاقات هستند و هم برای آینده خود در انتخابات نقش‌‌آفرینی می‌کنند. ‌

وی ادامه داد: امروز شاهد بودیم که رای اولی‌های عزیز ‌پُرشکوه و پُرشمار در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و تعداد زیادی از آن‌ها به عنوان دانش‌آموزخبرنگاران پانا روایت‌کننده شور انتخاباتی در شعب اخذ رای نیز بودند.‌ 

مدیرعامل خبرگزاری پانا با بیان اینکه ما در یک‌سال گذشته تلاش کردیم تا این خبرگزاری دانش‌آموزی به ریل اصلی خود بازگردد و برای دانش‌آموزان باشد، گفت: تغییر قالب سایت پانا، راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی و رادیو پانا، مجله پانا، بازارچه دانش‌آموزی و ... همگی برای این است تا بستری فراهم شود و ‌دانش‌‌آموزان کنشگری خود را در این خبرگزاری انجام دهند و تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارند. 

باجلان با تاکید بر اینکه خبرگزاری پانا امروز به یک باشگاه تبدیل شده و دانش‌آموزان با هر استعداد‌ و ظرفیتی می‌توانند به آن وارد شوند، گفت: به اعتقاد من آینده نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کشور به دست دانش‌‌آموزان پانا رقم خواهد خورد.

مدیرعامل خبرگزاری پانا با بیان اینکه برنامه‌ریزی ما برای انتخابات ریاست‌جمهوری این بود که ‌دانش‌آموزان خبرنگار در پای صندوق‌های رای حضور باشکوه مردم را روایت کنند، گفت: امروز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ‌قریب به ۶۲۵۰ ‌دانش‌آموزان خبرنگار، این جشن ملی، این شکوه حضور را پوشش دادند که عدد بسیار قابل توجهی است‌. امروز حتی در ‌روستاهایی که هیچ رسانه‌ای حضور نداشت، ‌دانش‌‌آموزان ما فعال بودند و با شور و هیجان، از حضور مردم در انتخابات گزارش دادند. 

محمد باجلان در پایان تاکید کرد: پانا ‌یک بستر تربیتی است که دانش‌‌آموزان در آن ‌یاد می‌گیرند ‌در عرصه واقعی کنشگری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار