آغاز فعالیت سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان

تهران (پانا) - سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شده است و فرآیند ثبت‌نام تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان

طرح اسکان تابستانه فرهنگیان برای فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنها است. فرهنگیان شاغل و بازنشسته رسمی، پیمانی و قراردادی، همچنین مدارس غیردولتی و کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از ادارات مناطق امکان استفاده از طرح را دارند.

۴۲۴ مرکز اقامت رفاهی یا خانه‌های معلم به همراه حدود ۲۵۰۰ مدرسه برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است و حدود ۷ هزار نفر فرهنگی به‌عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرایی از مسافران تابستانه هستند.

ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. در ثبت‌نام غیرحضوری همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها از طریق گوشی همراه یا از طریق کامپیوتر با مراجعه به سایت بعد از احراز هویت، کار ثبت‌نام را انجام دهند و نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند.

متقاضیان با مراجعه به ستادها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند.

وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرده است در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین کسانی که سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار