اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌

تهران (پانا) - نتایج مرحله اول تبدیل وضعیت دکتر‌معلمان به هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌

‌نتایج مرحله اول تبدیل وضعیت دکتر‌معلمان به هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در هیات اجرایی جذب، از طریق پنل کاربری متقاضیان در سامانه  jazbtd.cfu.ac.ir  در دسترس است. 

‌دستورالعمل جذب دکترمعلمان، یکی از اقدامات تحولی بسیار مهم دانشگاه فرهنگیان و از یادگارهای شهید سعید آیت الله دکتر رئیسی است.

‌بهره گیری از معلمین با تجربه با مدرک دکتری و دانش بالای علمی و تحقیقاتی در جایگاه هیات علمی دانشگاه معلم ساز، می‌تواند اثرگذاری بسیار جدی در امر آموزش تربیت معلم این مرزو بوم داشته باشد.

‌بعد از دریافت مجوز این دستور العمل در سال 1401؛ طبق اولین فراخوان؛ با استقبال بی‌نظیر دکتر معلمان شریف؛ فرآیند جذب در کارگروه های حرفه‌ای و مهم دانشگاه شروع شد.

‌در این مرحله برای حدود 300 نفر ظرفیت؛ قریب به 8000 نفر در فراخوان شرکت کردند که پس از بررسی مدارک و مستندات متقاضیان؛ نزدیک به 2000 نفر از واجدین شرایط به فرآیند مصاحبه های تخصصی و علمی دعوت شدند. 

‌در این فرآیند؛ بیش از 600 ساعت کار تخصصی؛ ابتدا در هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و سپس در کمیسیون های تخصصی هیات ممیزه انجام شد؛ در نهایت 284 نفر منتخب هیات ممیزه دانشگاه که 20 نفر از متخصصان مطرح تعلیم و تربیت کشور حضور دارند، تایید نهایی هیات اجرایی دانشگاه شدند.

‌فشردگی رقابت میان شرکت کنندگان و نمرات ایشان، باعث شد تا افرادی که بالاترین نمره را به دست آورده اند، تایید شوند که این امر به هیچ عنوان نافی تخصص، مهارت و دانش سایر دکتر معلمان عزیز نیست.

‌نتایج مرحله اول از طریق پنل کاربری متقاضیان در سامانه  jazbtd.cfu.ac.ir  در دسترس است. 

‌فراخوان بعدی تبدیل وضعیت دکتر‌معلمان دانشگاه فرهنگیان به هیات علمی در پایان تیرماه 1403 اعلام خواهد شد. 

‌جذب هیات علمی تراز جمهوری اسلامی، از تاکیدات موکد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و دانشگاه فرهنگیان، با ماموریت ویژه و مهم خود، ارتقا و رشد علمی تربیت معلم با جذب شایستگان به هیات علمی را از جمله برنامه‌های مهم و جدی خود می‌داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار