با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور انجام شد؛

افتتاح ۲ هزار و ششصد و پنجاه‌و‌یکمین فضای ورزشی طرح ملی شهید‌سلیمانی در شیراز

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور گفت‌ طرح شهیدسلیمانی که از یادگارهای دولت شهید‌رئیسی است همچنان در کشور در حال اجراست و امروز دو هزار و ششصد و پنجاه‌و‌یکمین فضای ورزشی طرح کشوری شهید‌سلیمانی در شیراز به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲ هزار و ششصد و پنجاه‌و‌یکمین فضای ورزشی طرح ملی شهید‌سلیمانی در شیراز

‌حسین بابویی در آئین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی ورزشی مدرسه امین امام جواد (ع) ناحیه یک شیراز، اظهار کرد: به برکت نام شهید سلیمانی و با همت دولت مردمی سیزدهم، مجلس شورای اسلامی و مشارکت خانواده‌ها، نهضتی در بحث ایجاد فضاهای ورزشی دانش‌آموزی صورت گرفته است که در تاریخ انقلاب بی‌سابقه است.

بابویی از استمرار اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: استان فارس در اجرای طرح شهید‌سلیمانی پیشرو و جز پنج استان برتر کشور است.

وی ادامه داد: طرح شهید‌سلیمانی که از یادگارهای دولت شهید‌رئیسی است همچنان در کشور در حال اجراست و امروز دو هزار و ششصد و پنجاه و یکمین فضای ورزشی طرح کشوری شهید سلیمانی در شیراز به بهره‌برداری رسید.

‌زمین چمن مصنوعی مدرسه امین امام جواد علیه السلام ناحیه یک شیراز با متراژ ۶۷۰ متر مربع و با اعتباری به میزان ۳ میلیارد ریال و به صورت مشارکتی احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار