معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛

جزئیات فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان‌

نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از نیمه دوم تیرماه صادر می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش جزئیات فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان‌

‌حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی در ارتباط تلفنی با رادیو فرهنگ با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی، برای تابستان امسال، برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد، معتقدیم تربیت با تعطیل شدن کلاس درس و مدارس، تعطیل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار فعالیت‌های تابستانی امسال، «تربیت بدون توقف» است، افزود: در ۳۰ هزار پایگاه تابستانی فعالیت‌های اوقات فراغت را با مشارکت تمام کنش‌گران اوقات فراغت مانند بسیج، سازمان تبلیغات، تشکل‌های دانش‌آموزی، گروه‌های مردمی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خواهیم داشت.

نهضت اردویی بسیار خوبی پیرامون اربعین خواهیم داشت

معاون پرورشی و فرهنگی ادامه داد: مدارس، کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌های دانش‌آموزی، پژوهش‌سراها و‌... در قالب ۳۰ هزار پایگاه در تابستان فعال خواهند بود، همچنین نهضت اردویی بسیار خوبی پیرامون اربعین خواهیم داشت.

پورثانی اضافه کرد: همایش ملی تربیت یک همایش بین‌المللی و پژوهشی است که از سراسر دنیا و کشورمان ایران، برای شرکت در این همایش، دعوت هستند تا در ۶ محور اولویت‌های پژوهشی حوزه تربیت را به ما ارائه دهند.

نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از نیمه دوم تیرماه صادر می‌شود

وی با اشاره به هدایت تحصیلی اظهار کرد: نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از نیمه دوم تیرماه صادر می‌شود و دانش‌آموزان به سمت رشته‌های دلخواه خود هدایت می‌شوند.

پورثانی در پاسخ به این سوال که آیا دانش‌آموزان برای شرکت در فعالیت‌های اوقات فراغت هزینه‌ای باید پرداخت کنند، گفت: بسیاری از فعالیت‌های ما به‌صورت سرانه‌ای از دانش‌آموزان با هزینه محدود اخذ می‌شود.

وی درباره تعداد اردوگاه‌های دانش‌آموزی فعال گفت: ۳۴۶ اردوگاه فعال داریم؛ ۴ اردوگاه کشوری، ۶۴ اردوگاه استانی و سایر ‌اردوگاه‌های منطقه‌ای که در تابستان در اختیار دانش آموزان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار