خیر مدرسه‌ساز اصفهانی دعوت حق را لبیک گفت+ روایت پانا از اقدامات حاج باقر حدادی برای ساخت یک هنرستان

خان‌محمدی: تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا به زودی شاهد تکمیل و افتتاح هنرستان حاج باقر حدادی عزیز باشیم

تهران (پانا) - حاج باقر حدادی خیر ۸۵ ساله فداکار و دلسوزی که دارایی کامل خود را برای ساخت هنرستانی در شهرستان برخوار استان اصفهان هزینه کرد، دعوت حق را لبیک گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خیر مدرسه‌ساز اصفهانی دعوت حق را لبیک گفت+ روایت پانا از اقدامات حاج باقر حدادی برای ساخت یک هنرستان

حاج باقر حدادی خیر ۸۵ ساله فداکار و دلسوزی بود که نه تنها ۳ میلیارد تومان دارایی کامل خود را برای ساخت هنرستانی در شهرستان برخوار هزینه کرد، خودش نگهبان پروژه، مسئول خرید و سرکارگر پروژه خود بود و تنها در کارگاه مدرسه زندگی می‌کرد.

وزیر آموزش و پرورش نیز سال گذشته همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر این روز را به این خیر مدرسه ساز که برای فرزندان منطقه خود پدری می‌کرد تبریک گفت.

*بهمن‌ماه سال گذشته دانش‌‌آموزخبرنگار پانا گفت‌وگویی با این خیر مدرسه‌ساز انجام داده بود که اینجا می‌توانید ببینید و بشنوید. 

IMG_20240610_235305_627

حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز به مناسبت درگذشت خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد حاج باقر حدادی پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

تقدیرالهی برآن قرارگرفت تا وجود نازنین، مهربان و نیک اندیش زنده یاد حاج باقر حدادی از خیرین نهضت بزرگ مدرسه سازی ایران عزیز که در احداث هنرستانی با اهدای تمام دارایی خود در این امر خداپسندانه مشارکت و در کارنامه عمر گرانبها و صدقه جاریه حیات ابدی خویش ثبت نموده است، دعوت حق را لبیک گفت و به لقای الهی شتافت.

خداوند متعال را شاکریم که انسان های شایسته و دلسوزی چون حاج باقر در کنار خانواده بزرگ مدرسه سازی ایران حضور داشته اند، به همین جهت تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا به زودی شاهد تکمیل و افتتاح هنرستان حاج باقر حدادی عزیز باشیم.

حاج باقر حدادی خیر ۸۵ ساله فداکار و دلسوزی است که نه تنها دارایی کامل خود را برای ساخت هنرستانی در شهرستان برخوار استان اصفهان هزینه کرده، خودش در مراحل حفظ و احداث در کارگاه مدرسه زندگی می کرد.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه عظیم و ابراز همدردی از طرف خانواده بزرگ نهضت مدرسه سازی ایران اسلامی و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با خانواده معظم آن مرحوم؛غفران الهی و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر ، اجر و بردباری برای بازماندگان را ازخداوند متعال مسئلت دارم.

والسلام علی من التبع الهدی»

حمیدرضا خان محمدی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سفر یک روزه به استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین و خیرین با خیر مدرسه ساز مرحوم حاج باقر حدادی در محل کارگاه هنرستان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار