مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

آموزش و پرورش برای تحقق ماموریت‌های خود نیازمند کمک مردم است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت آموزش‌و‌پرورش یک دستگاه بزرگ با ماموریت‌های مختلف، متعدد و در هم تنیده و پیچیده و یک دستگاه پهن‌پیکر است که به تنهایی شاید هیچگاه نتواند از عهده ماموریت‌های خود بربیاید.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش برای تحقق ماموریت‌های خود نیازمند کمک مردم است

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهر تهران گفت: خیلی خوشحالم از اینکه توفیق پیدا کردم تا امروز در خدمت شما عزیزان باشم. از برادر خوبم جناب عباس زارعی بخاطر تامین مقدمات و برنامه ریزی و برگزاری این همایش بی‌نهایت سپاسگزارم.

وی اصلی ترین سرمایه کشور را سرمایه انسانی دانست و گفت: همانطور که مستحضر هستید اصلی ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است. خوب می‌دانیم که تفاوت بسیار اساسی بین منابع انسانی و سرمایه انسانی وجود دارد. این دانش، مهارت و توانمندی و ویژگی‌های فردی و شخصیتی که هر فردی دارد در بخشی از سیستم اداره یک جامعه را سرمایه انسانی می‌گویند.

وی بر نیاز کشور به نیروی انسانی برای موفقیت تاکید کرد و افزود: هیچ کشور موفقی نیست مگر اینکه سرمایه انسانی درخور و شایسته‌ای داشته باشد و بهترین محل و اثرگذارترین محل برای تربیت سرمایه انسانی و همچنین تعلیم و تربیت سرمایه انسانی آموزش و پرورش است.

وی آموزش و پرورش را پرچم دار عرصه سرمایه انسانی دانست و گفت: آموزش و پرورش امروز پرچم دار این امر مهم است. اما واقعیت امر این است که آموزش و‌پرورش یک دستگاه بزرگ با ماموریت‌های مختلف، متعدد و در هم تنیده و پیچیده و یک دستگاه پهن پیکر است که به تنهایی شاید هیچگاه نتواند از عهده ماموریت‌های خود بربیاید.

کریمیان کمک‌های مردمی برای انجام ماموریت‌های آموزش و پرورش را ضروری برشمرد و گفت: امروز مردم در کنار آموزش و پرورش هستند که اگر این حمایت‌ها نباشد، بدیهی و طبیعی است که نتواند از پس مسئولیت‌های خود برآید. 

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هم در این مراسم اظهار کرد: به نیابت از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در استان تهران از شما خیرین سپاسگزارم. همچنین از  آموزش و پرورش استان تهران تشکر می‌کنم. 

وی افزود: احساس ما به سازمان نوسازی مدارس تهران این است که سازمان نوسازی خود خیری در زمینه مدرسه سازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار