سوگواره احلی من العسل برگزار می‌شود؛ راه‌اندازی ۱۱ پویش از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی ویژه دانش‌آموزان‌

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری سوگواره احلی من العسل در روز پنجم محرم را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره احلی من العسل برگزار می‌شود؛ راه‌اندازی ۱۱ پویش از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی ویژه دانش‌آموزان‌

میکائیل باقری در جلسه ستاد برنامه‌ریزی دوازدهمین سوگواره احلی من العسل از جزئیات برگزاری این سوگواره خبر داد و گفت: این سوگواره امسال با اهداف مختلفی مانند ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت‌مداری، تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر؛ آشنایی نسل جوان با زندگینامه شهدای جوان کربلا و شهدای دانش‌آموز؛ رشد ارزش‌های معنوی و فضایل اخلاقی در بین دانش‌آموزان؛ ترویج روحیه استکبار‌ستیزی در جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

باقری هدف کمی برگزاری سوگواره احلی من العسل را در 400 ناحیه و منطقه اعلام و اظهار کرد: این سوگواره پنجم محرم ساعت ۱۰ صبح در حرم مطهر امام خمینی (ره) از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و در امامزاده اسماعیل شهریار از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، همچنین مراکز استان‌های سراسر کشور به همت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته وی سوگواره احلی من العسل یک کار گروهی با مشارکت تمام دستگاه‌های هم‌سو است که دبیرخانه آن در آموزش و پرورش مستقر است.

وی ادامه داد: همه تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات با همکاری ستاد انجام می‌شود و همه ما تحت پوشش پرچم اباعبدالله الحسین (ع) هستیم. امیدواریم این دوره از سوگواره نیز با همت همه اعضای ستاد، دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد، همکاران و... به خوبی برگزار شود و با پرهیز از نام و نشان زیر این پرچم با مشارکت و هم‌افزایی کار را پیش ببریم.

باقری همچنین در ادامه خبر داد که پویش احلی من العسل در سه بخش ادبی، معرفتی و هنری و ۱۱ پویش از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان در این پویش نیز با ارسال آثار شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار