رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

به‌کارگیری نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیر دولتی ممنوع است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با تاکید بر اینکه در استفاده و به‌کارگیری نیروی انسانی در مدارس غیردولتی باید حتما شرایط گزینشی را مورد توجه جدی قرار داد، تصریح کرد‌ به‌کارگیری نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیر‌دولتی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۴۸۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
به‌کارگیری نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیر دولتی ممنوع است

‌‌احمد محمودزاده در چهل‌و‌پنجمین نشست شورای راهبردی میدیریت سازمان مدارس و مراکز غیر‌دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های سازمان‌، گفت: گستردگی فعالیت‌ها و برنامه‌ها نباید منجر به کاهش کیفیت شود و اگر بخواهیم به نتایج مطلوب‌تری دست یابیم باید زمان بیشتری را صرف طرح‌ها و فعالیت‌ها کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش متناسب با وسعت مدارس و گستردگی کلاس‌های درس نیازمند نیروی انسانی متخصص و متعهد است‌، تاکید کرد: ما معتقد هستیم که تربیت و آموزش در نظام تعلیم و تربیت ما باید به شکل حضوری و چهره به چهره دنبال شود و آموزش‌های غیر حضوری و مجازی به شکل مکمل برای آموزش‌های حضوری ارائه شود.

محمودزاده با تاکید بر اینکه ماموریت‌های آموزشی و تربیتی ما در مدارس غیر‌دولتی باید با کیفیت‌بخشی بالا دنبال و پیگیری شود؛ اظهار کرد: کارهای نمایشی و کم کیفیت نمی‌تواند اثرات مطلوبی در پیشبرد اهداف ما به همراه داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید طراحی‌های لازم در جهت آغاز سال تحصیلی جدید صورت پذیرد، تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم در جهت برگزاری مهری آرام‌، روان و پرنشاط برای دانش‌آموزان‌، اولیای آن‌ها و معلمان عزیز باید فراهم شود‌.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در استفاده و به‌کارگیری نیروی انسانی در مدارس غیردولتی باید حتما شرایط گزینشی را مورد توجه جدی قرار داد، تصریح کرد: به‌کارگیری نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیر‌دولتی ممنوع است و تنها کسانی شرط تدریس در مدارس غیر دولتی را دارنه که صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی آن‌ها مورد تایید قرار گرفته باشد و فعالیت آن‌ها از طرف هسته گزینش بلامانع باشد.

وی ادامه داد: مدارس در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید از رشد و توسعه بیشتری برخوردار شود و مدارس غیر دولتی که در این مهم‌، در گام‌های عقب‌تری ایستاده‌اند باید به سرعت شرایط رشد آن‌ها فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار