رئیس سازمان بسیج فرهنگیان:

دوره «رهیاران تحول» درباره اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان از برگزاری دوره «رهیاران تحول» ‌حول محور اجرایی‌شدن سند تحول بنیادی آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره «رهیاران تحول» درباره اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود

‌سجاد صدیقی اظهار کرد: ما برای آن‌چه که در آینده قرار است اتفاق بیافتد، باید متفق‌القول ‌شویم و حرکت متفاوتی را برای رسیدن به تحول  در نظام تعلیم و تربیت شروع کنیم.

وی ادامه داد: در راستای این هدف‌، لازم است ابتدا افق‌های ذهنی و فکری خودمان را مشترک کنیم، لازم است بتوانیم در مورد آنچه که برای رسیدن به آن افق لازم داریم، باهم به یک مفاهمه حداقلی برسیم. اگر این اتفاق رقم نخورد و افقی بین من و شما و بقیه عزیزان شکل نپذیرد، طبیعتا ممکن است هر کسی با تعبیر و تفسیر‌های متفاوتی حرکت ‌کند و آن حرکت هماهنگ برای رسیدن به افق‌ها و قله‌ها و آرمان‌های انقلاب عزیزمان رقم نخورد. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اضافه کرد: لذا از همه ‌معلمان عزیز برای شرکت در این دوره دعوت می‌کنم؛ این دوره فرصتی برای باز‌اندیشی درباره بسیاری از مفاهیم و موضوعاتی است که درباره ‌تحول نظام آموزش و پرورش وجود دارد. دعوت می‌کنیم که همه عزیزان در آن حضور پیدا کنند.

صدیقی با بیان اینکه این دوره در دو بخش حضوری و غیر حضوری ‌برگزار می‌شود، گفت:‌ بخش حضوری رهیاران تحول در نیمه دوم تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از اینجا ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار