وزیر آموزش و پرورش:

نقشه راه سند تحول بنیادین و الگوی مدارس تراز سند تحول با همت شهید جمهور انجام شد

دولت شهید جمهور مرجعیت را به مدرسه برگرداند

تهران(پانا)- وزیر آموزش و پرورش گفت: تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و الگوی مدارس تراز سند تحول و باقی فعالیت‌ها در حوزه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با همت شهید جمهور در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری درباره سند تحول انجام گرفت.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نقشه راه سند تحول بنیادین و الگوی مدارس تراز سند تحول با همت شهید جمهور انجام شد

رضا مرادصحرایی در جمع شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: شهید عزیز ما آیت‌الله رئیسی اخلاق را به سیاست برگرداند و از حاشیه‌ها به طور جدی پرهیز می‌کرد. 

وی افزود: شهید رئیسی، دولت را به برمردم برگرداند و اعتبار دولتش را بر مبنای خدمت به مردم گذاشت و قریب ۷۰ سفر استانی در این سه سال در همین راستا انجام شد و خدمت بی منت را یک فرهنگ کرد و عنوان می‌کرد ما هر کاری برای مردم کنیم وظیفه‌مان است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شخصیت شهید رئیسی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی ادبیات خدمت در راه خدا برای مردم را به سپهر سیاسی کشور باز گرداند؛ او رابطه اش را با خدا درست کرد و خدا در رابطه اش با خلق کاری کرد که در تاریخ این ملت ماندگار شد.

صحرایی عنوان کرد: رویکرد ما کماکان تحول در چارچوب تعامل است یعنی با تکیه بر ظرفیت‌های درونی از امکانات بیرونی هم کمک خواهیم گرفت و آنچه امروز مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از ما در آموزش و پرورش می‌خواهند همه با استفاده از ظرفیت‌های درونی ما شدنی است.

وی ادامه داد: همه مسائل آموزش و پرورش خصوصا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان مهم است؛ دولت شهید جمهور مرجعیت را به مدرسه برگرداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار