معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار خانواده شهیدان عماد و خلیل گوینده؛

مشارکت خانواده شهدا برکت مضاعف نهضت مدرسه سازی ایران

تهران(پانا)- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به استان قزوین با خیر مدرسه ساز و خانواده شهیدان عماد و خلیل گوینده دیدار و گفت‌وگو کرد‌.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت خانواده شهدا برکت مضاعف نهضت مدرسه سازی ایران

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از مشارکت خانواده شهدا در توسعه فضاهای آموزشی در دیدار با خیر مدرسه ساز و خانواده شهیدان عماد و خلیل گوینده تجلیل کرد و افزود: اجر ویژه شما که به اتفاق همسر خود قدم در راه خیر مدرسه سازی گذاشته‌اید و در اعتلای نظام تعلیم و تربیت سهیم هستید نزد خداوند رحمان محفوظ است.

خان محمدی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است؛ خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب، کشور و نظام کاری بزرگ و عظیم را انجام داده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که مادر شهید گوینده از خیرین مدرسه ساز است و مدارسی را با نام «شهیدان عماد و خلیل گوینده» در روستای شنازند در مناطق محروم ساخته و از زحمات این مادر فداکار قدردانی کرد و اذعان کرد: بدون تردید مشارکت خانواده معظم شهدا در امر مقدس مدرسه سازی برکت مضاعف برای نهضت مدرسه سازی ایران به دنبال خواهد داشت.

 

گفتنی است که خانواده شهید گوینده برای زنده نگه داشتن نام و یاد فرزندان شهید خود عماد و خلیل گوینده اقدام به ساخت مدرسه ۳ کلاسه در روستای شنازند قزوین نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار