دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی به پانا خبر داد:

شروع اجرای طرح شهیدعجمیان برای مرمت‌ و شاداب‌سازی 110هزار کلاس درس پس از پایان امتحانات

تهران (پانا) - دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی از شروع اجرای طرح شهیدعجمیان برای مرمت، بهسازی و شاداب‌سازی 110 هزار کلاس درس در سراسر کشور پس از پایان امتحانات خرداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع اجرای طرح شهیدعجمیان برای مرمت‌ و شاداب‌سازی 110هزار کلاس درس پس از پایان امتحانات

ضرغام پرنیان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های مختلفی در دستور کار دارد که یکی از برنامه‌های ما اجرای طرح شهیدعجمیان است. در سال گذشته در قالب این طرح‌، ‌دانش‌آموزان جهادی، معلمان جهادی و تعدادی از گروه‌های جهادی دانشجویی و بومی‌های هر منطقه حدود 71 هزار کلاس درس را در سراسر کشور که آسیب دیده بودند، مرمت و بهسازی کردند.»

وی ادامه داد: «در این اتفاق قطعا جدای از این بهسازی‌ها، مسائل تربیتی نیز در کنار این موضوع وجود دارد. وقتی دانش‌آموزان یک کار خودجوش خداپسندانه را انجام می‌دهند از لحاظ روحی و روانی حقیقا اثرات مثبتی دریافت می‌کنند. یکی از اهداف ما هم همین است، یعنی بهسازی و شاداب‌سازی بهانه‌ای است که دانش‌آموزان و معلمان جهادی و دیگر قشرها نسبت به نظام تعلیم و تربیت احساس مسئولیت کنند.» 

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اضافه کرد: «‌امسال برنامه‌ریزی شده که 110 هزار کلاس ‌مرمت، بهسازی و شاداب‌سازی شوند. با هم‌افزایی و هماهنگی نهادهای پشتیبان که بسیج دانش‌آموزی یکی از آن‌ها به شمار می‌رود، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی و دستگاه‌های دیگر این طرح اجرا خواهد شد؛ به‌ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که پشتیبانی تمام‌قدی در زمینه در اختیار گذاشتن اقلام مورد نیاز جهت مرمت، بهسازی و شاداب‌سازی کلاس‌های درس دارد.»

پرنیان گفت: «طرح شهید عجمیان پس از پایان امتحانات خرداد آغاز خواهد شد و انشالله اختتامیه آن قبل از شروع مهرماه و بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار