امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به‌مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب با ادای احترام به مقام شامخ آن امام بزرگوار و تسلیت به امت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است

متن پیام حمیدرضا خان‌محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهاردهم خردادماه هر سال، همواره با نام معمار حکیم و قاطع انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است.

این روز یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با اتکا بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را در عمق سیاهی و سیطره استکبار، معنایی تازه بخشید.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمـی، عملی و با پیروی از فرامین الهی در دین اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز کرد. 

قیام خونین پانزدهم خرداد نیز نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضا کردند. این قیام از جنس همان حماسه‌هایی است که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد و سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

اینجانب در کنار خانواده بزرگ نهضت مدرسه‌سازی ایران، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام ۱۵ خرداد، سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به امت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و عزّت و سرافرازی ایران اسلامی و توفیق پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، همراه با همکاران خدوم و بزرگوارم در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بار دیگر با آرمان‌های آن پیر فرازنه و جانشین بر حقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و سیدالشهدای خدمت و همراهان شهید ایشان، تجدید میثاق نموده و در سنگر مقدسی که مسئولیت خطیر آن بر عهده‌مان گذاشته شده، با نهایت خلوص، جهادگرانه و انقلابی و با بگارکیری فناوری‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از تخصص و تلاش مهندسان، خیران، موثران و جهادگران، در مسیر ساخت مدارس تراز جمهوری اسلامی مجاهدانه گام برمی‌داریم و عهد می‌بندیم برای آتیه درخشان فرزندان عزیزمان و آبادانی ایران سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

والسلام علی من التبع الهدی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار