مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

باید با شناخت عمیق مکتب امام خمینی(ره) برای تربیت نسل قدم برداریم

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که باید با شناخت عمیق مکتب امام خمینی (ره)، برای تربیت نسل در آموزش و پرورش قدم برداریم.

کد مطلب: ۱۴۷۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
باید با شناخت عمیق مکتب امام خمینی(ره) برای تربیت نسل قدم برداریم

سیدمجتبی هاشمی در گفت‌وگو با پانا ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: «انشاءالله با شناخت عمیق مکتب حضرت امام (ره) و آن‌چه که ایشان در حوزه اجرایی‌سازی مکتب اسلامی طراحی کردند، همگام باشیم.»

وی ادامه داد: «اعتقاد بنده این است که هرچقدر به این مبانی اشراف داشته باشیم، آن‌ها را بشناسیم و خودمان را به این مبانی نزدیک کنیم، که همان مبانی انقلاب اسلامی است، به مفاهیم اصلی مورد خواست مردم نزدیک شده‌ایم.»

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: «آن‌چه که آیت‌الله رئیسی در دولت‌شان طراحی و تلاش کردند در این مسیر گام بردارند نیز همین بود. اگر آیت‌الله رئیسی به دل مردم نشست، علت آن این بود که ایشان مبشر مکتب حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی بود، آن گفتمان را ترویج می‌کرد. لذا نزدیکی به مردم، رسیدگی به مسایل مردم و شنیدن صدای مردم در قالب ایجاد فضای صمیمی‌تر برای پیگیری مشکلات مردم و جدیت و وقت‌گذاری که داشتند، باعث شد که مردم هم این پاسخ خیلی عمیق را در روز تشییع‌شان داشته باشند. حزن و اندوهی که در فقدان آن شهید در جامعه دیده می‌شود به همین دلیل است.» 

هاشمی گفت: «امیدوارم این فضایی که ایجاد شده، برای شناخت مکتب امام(ره) بیشتر بتواند مورد توجه قرار بگیرد و ما هم بیشتر بتوانیم در آموزش و پرورش در این مسیر، قدم‌هایی را برای تربیت نسل برداریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار