رئیس فرهنگستان علوم:

اگر در آموزش و پرورش به خوبی اقدام شود دیگر در دانشگاه مشکل خاصی وجود نخواهد داشت

تهران (پانا) - رئیس فرهنگستان علوم گفت اگر در آموزش و پرورش به خوبی اقدام شود دیگر در دانشگاه مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. امید است با همت وزیر محترم و نیروهایشان این مسیر با تعامل فرهنگستان علوم به خوبی طی شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اگر در آموزش و پرورش به خوبی اقدام شود دیگر در دانشگاه مشکل خاصی وجود نخواهد داشت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مخبر دزفولی در پایان دیدار با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در دیدار امروز بیشتر به دنبال شیوه‌های همکاری بیشتر آموزش و پرورش و فرهنگستان علوم بودیم؛ سرمایه اصلی کشور ما آموزش و پرورش است و چنانچه سرمایه‌گذاری اصلی را در آموزش و پرورش قرار دهیم، می‌توانیم بهترین آینده و مدیریت را برای نسل آینده کشور در نظر بگیریم که ثمره آن را در اداره بهتر و پیشرفت وتحولات آینده کشور شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: حال که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت و اهتمام در این دوره حال انجام است، تحول محتوایی در شیوه‌های مختلف اعم از آموزشی، تربیتی، مناسباتی و اجتماعی نسل آینده مد نظر است و  راه و مسیری  برای آن باز شده که خدا را شکر این مسئله با اشراف، اقبال و اعتقادی  وزیر محترم آموزش وپرورش و مسئولین امر در دوره جدید، در حال سپری شدن است و امیدواریم به برکت خون شهدا و شهید عزیزمان  شهید رئیسی، این راه جدیدی که شروع شده است، ادامه پیدا کند و وزارت آموزش و پرورش اولین وزارتخانه ما در دولت باشد و به لحاظ اهمیت و اعتبار هم اولین  قرار بگیرد .

مخبر دزفولی افزود: اگر در آموزش و پرورش به خوبی اقدام شود ما دیگر در دانشگاه مشکل خاصی نخواهیم داشت. امیدواریم با همت وزیر محترم و نیروهایشان این مسیر با تعامل فرهنگستان علوم به خوبی طی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار