رئیس سازمان اداری و استخدامی:

خدمت به مردم مهمترین ویژگی آیت‌الله شهیدرئیسی و همراهان ایشان بود

تهران (پانا) - مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت با حضور خانواده شهید مالک رحمتی، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در دبیرستان متوسطه دوم امام صادق (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به مردم مهمترین ویژگی آیت‌الله شهیدرئیسی و همراهان ایشان بود

رئیس سازمان اداری و استخدامی در این آیین  ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: هیچ چیز در این عالم اتفاقی نیست. انگار خداوند تبارک و تعالی یک نقاشی ویژه برای ما کشیده‌اند. هشت نفر از بهترین‌های ما از میان ما پر کشیدند. 

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: شهید مالک رحمتی را بیش از ۲۰ سال است که می‌شناسم، ایشان خیلی مودب، همیشه آراسته و دارای چارچوب و منظم بود. یکی از مهمترین ویژگی‌های ایشان مسئولیت‌پذیری بود. 

میثم لطیفی افزود: از ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ایشان قائم مقام آستان قدس رضوی شدند. خدمت‌گذاری در آستان شیرین است. خیلی‌ها دوست دارند لباس خدمت‌گذاری امام رضا (ع) را بر تن کنند. ایشان این افتخار را به دست آوردند. آیت‌الله رئیسی هم خادم امام رضا (ع) بودند. هر دو این بزرگواران وارد میادین سختی شدند، برای خدمت آمدند.

وی در ادامه گفت: می‌خواهم بگویم هیچ چیز در این دنیا اتفاقی و تصادفی نیست. دو خادم امام رضا (ع) در شب ولادت حضرت رضا به شهادت رسیدند. ویژگی بارز این عزیزان خدمت‌گذاری بود و واقعا خدمت کردن در وجود این شهدای عزیز ما بود.

لطیفی گفت: آیت‌الله رئیسی واقعا جوان‌گرا بودند. می‌گشتند تا جوانان انقلابی متخصص را وارد دولت کنند و اتفاقات خوبی رقم بخورد. می‌گفتند این دستور رهبر انقلاب است که باید جوان‌گرایی دستورکارمان باشد. روحیه خدمت به مردم ویژگی بارز ایشان بود. برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناختند. از سفر خارج از کشور که بازمی‌گشتند بلافاصله ساعت ۳ بامداد خود را به کرمان می‌رساندند تا خسارات سیل را پیگیری کنند، همان موضوع که می‌گفتند از کرملین تا کرمان. خدمت کردن سرلوحه تمام فعالیت‌های ایشان بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه سخنرانی خود افزود: بارها و بارها تاکید می‌کردند که به خودتان سخت بگیرید ولی مردم راحت باشند. از اینکه در کار مردم گرهی ایجاد می‌شد، ناراحت می‌شدند.

وی گفت: وزیر خارجه ما یک مرد واقعی میدان بودند. مدام برای پیگیری امور کشور و مردم در رفت و آمد بودند. گاهی ایشان تا ۵۰ ساعت خواب نداشتند. 

میثم لطیفی تاکید کرد: این عزیزان برای ما حقیقتا الگو بودند و امیدواریم ما هم لیاقت داشته باشیم و پیرو راه این شهیدان عزیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار