مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با پانا تاکید کرد:

آمادگی شهرستان‌های استان تهران برای میزبانی از دانش‌آموزان؛ دو اردوگاه شهریار و دماوند پذیرای نوجوانان در تابستان

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اختصاص دو اردوگاه شهریار و دماوند و اردوگاه‌های شهرستانی، کانون‌های پرورش فکری و تعدادی از مدارس به موضوع اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی شهرستان‌های استان تهران برای میزبانی از دانش‌آموزان؛ دو اردوگاه شهریار و دماوند پذیرای نوجوانان در تابستان

مسعود بهرامی در گفت‌وگو با پانا درباره آمادگی شهرستان‌های استان تهران برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان اظهار کرد: «تابستان برخلاف تصور عامه فصل تعطیلی نیست. شاید در جامعه که نگاه می‌کنیم این تصویر وجود دارد که آموزش و پرورش و مدارس در تابستان تعطیل است اما در بُعد دانش‌‌آموزی و فرهنگیان و هم مدیریتی بسیار پُرکار هستیم.»

وی ادامه داد: «مهمترین کار ما در تابستان در حوزه دانش‌آموزی اوقات فراغت دانش‌آموزان است. الحمدالله برنامه‌ریزی پایگاه‌های اوقات فراغت انجام شده است.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: «در شهرستان‌های استان تهران دو اردوگاه جامع داریم در شهریار و دماوند که فضا آماده شده و امکانات جدید به آن‌ها اضافه شده است. تعدادی کانون و اردوگاه‌های شهرستانی نیز داریم که زیرساخت همه آن‌ها آماده شده است.»

بهرامی با بیان اینکه تعدادی از مدارس هم پایگاه تابستانی خواهند شد، گفت: «‌دانش‌آموزان در حوزه‌ها‌ و فعالیت‌های ورزشی، آموزشی، هنری، سواد رسانه، معارف اسلامی و قرآن و ... ‌با سلیقه خود انتخاب خواهند کرد و ما در خدمت آن‌ها خواهیم بود.»

وی تاکید کرد: «انشالله در تابستان امسال از تمام این فضاها و امکانات برای بهره‌مندی دانش‌آموزان به‌خوبی استفاده خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار