آغاز گام دوم توانمندسازی و ساماندهی داوران رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن‌

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز گام دوم توانمندسازی و ساماندهی داوران رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز گام دوم توانمندسازی و ساماندهی داوران رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن‌

‌میکائیل باقری‌ درباره دوره توانمندسازی و ساماندهی داوران رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان گفت: در این باره فراخوانی به روسای ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها ارسال کردیم که بهترین داوران مسابقات خود را در ۵ رشته تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام و گفتمان مهدوی به ما معرفی کنند.

وی افزود: حدود ۷۰۰ داور از تمام استان‌ها به ما معرفی شدند که پس از برگزاری اولین مرحله آزمون ورودی (‌آزمون تستی شامل آیین‌نامه‌های داوری و محتوای رشته‌های مسابقات پژوهشی هر رشته) حدود ۴۵۰ نفر حدنصاب امتیاز را کسب کردند.

باقری ادامه داد: در مرحله بعدی ۴۵۰ نفر باید به صورت آنلاین دو اثر را داوری می‌کردند که در شبکه دانش‌آموزی شاد برای هر رشته دو اثر بارگذاری شد و اجراها باید تحلیل و داوری می‌شدند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: این داوری‌ها را متناسب با داوری معیار بررسی می‌کنیم تا افرادی که حدنصاب را کسب کردند وارد مرحله بعد (توانمندسازی و ایجاد وحدت رویه در امر داوری) شوند. اکنون نیز در حال بررسی فرم‌های داوری ۴۵۰ نفر هستیم.

لازم به ذکر است که به‌منظور افزایش اعتبار و روایی دومین مرحله آزمون ورودی، قرعه‌ها و موضوعاتی که می‌بایست در ارائه دانش‌آموزان مد نظر قرار گیرند چند ساعت قبل از آزمون در اختیار همه افراد قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار