در استمرار روایت جلوه های معلمی؛

معلم قمی که ۱۴ یتیم را به سرپرستی پذیرفته است

تهران(پانا)-علی ذاکری، معلم قمی گفت: بنده در حال حاضر حمایت از ۱۴ یتیم را مستقیم برعهده دارم و ۲۹۹ یتیم را نیز با دعوت از دوستان و آشنایان مورد حمایت قرار داده‌ایم.

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم قمی که ۱۴ یتیم را به سرپرستی پذیرفته است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی ذاکری معلم قمی با سابقه پنج سال تدریس در مدارس استان گفت: بنده لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان قم، حافظ کل قرآن کریم، رتبه اول مسابقات دانشجویی حفظ کشور در سال ۱۳۹۷ و در حال حاضر هم مدیر دارالقرآن آیت‌الله خامنه‌ای در ناحیه ۲ آموزش‌وپرورش قم هستم.

ذاکری افزود: در کنار شغل شریف معلمی، در زمینه برنامه‌نویسی اندروید هم فعالیت دارم و با تولید و انتشار حدود ۳۰ اپلکیشن آموزشی در بازار، حدود ۲ میلیون کاربر را پشتیبانی می‌کنیم.

وی با اشاره به سرپرستی ۱۴ یتیم، بیان کرد: بنده در سال‌های قبل، حمایت از یک یتیم را برعهده داشتم، برکات بی‌نظیری که از این اقدام دیدم و بر مبنای فرمایشات بسیار صریح و متعدد قرآن، تصمیم گرفتم یکی از اولویت‌های زندگی خودم را دستگیری از ایتام نیازمند قرار بدهم.

وی اضافه کرد: بنده در حال حاضر حمایت از ۱۴ یتیم را مستقیم برعهده دارم و ۲۹۹ یتیم را نیز با دعوت از دوستان و آشنایان مورد حمایت قرار داده‌ایم.

ذاکری تصریح کرد: در نگاه اول، به نظر می‌رسد افرادی که اقدام های این چنینی میکنند، مبلغی از جیبشان کسر می‌شود، ولی در واقع اینچنین نیست؛ یقین داریم طبق فرموده قرآن، این اقدام خیر، در واقع تجارتی پر سود هست که در دنیا یا آخرت بسیار بیشتر از چیزی که تقدیم می‌شود، برخواهد گشت.

وی افزود: ظرفیت فراگیر آموزش‌وپرورش می‌تواند تا حد زیادی واسطه انجام این کار خیر در کشور، به‌صورت بسیار فراگیر و رفع مشکل قابل توجه نیازمندان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار