معاون برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگی، هنری، ادوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت تدوین برنامه‌ای جامع برای آشنایی دانش‌آموزان با سیره امام (ره) در طول سال تحصیلی

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگی، هنری، ادوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بر تدوین برنامه‌ای جامع برای آشنایی دانش‌آموزان با سیره امام (ره) در طول سال تحصیلی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تدوین برنامه‌ای جامع برای آشنایی دانش‌آموزان با سیره امام (ره) در طول سال تحصیلی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمد خانی در جلسه ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: نه فقط آموزش و پرورش بلکه دستگاه‌های متولی باید در معرفی شخصیت امام (ره) تلاش کنند. باید دانش‌آموزان را با شخصیت این مبارز سیاست‌مدار، فیلسوف، فقیه و دانشمند بزرگ آشنا کنیم.

وی افزود: حوزه تربیت سیاسی اداره کل فرهنگی هنری، متولی اجرای برنامه‌های این ایام خواهد بود. باید طراحی جدی در حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم تا با برنامه‌ریزی جدی بتوانیم شخصیت حضرت امام (ره) را معرفی کنیم و اثرگذاری خوبی را در این باره شاهد باشیم.

خانی اضافه کرد: یکی از قشرهای مهمی که ارتباط عمیقی با امام (ره) داشتند رزمندگان دفاع مقدس بودند که از سنین نوجوانی به این فقیه بزرگ عشق می‌ورزیدند. این نشان می‌دهد امام (ره) برای نوجوانان شخصیت جذابی بوده‌اند، لذا این طراحی جامع را برای برنامه‌ریزی باید در طول سال تحصیلی داشته باشیم.

اعضای حاضر از دستگاه‌های مختلف در این جلسه برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در این باره بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار