جزئیات برگزاری اولین رویداد ملی آموزش زبان‌های خارجی

پویش سراسری روایت پیشرفت‌های ‌ایران به زبان انگلیسی توسط دانش‌آموزان برگزار خواهد شد

تهران (پانا) - اولین «رویداد ملی آموزش زبان‌های خارجی» آبان‌ماه امسال همراه با پویش سراسری روایت پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران به زبان انگلیسی، برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری اولین رویداد ملی آموزش زبان‌های خارجی

اولین «رویداد ملی آموزش زبان‌های خارجی» با هدف طراحی الگوی تولید محتواهای آموزشی و شناسایی آثار و محتواهای فاخر بویم و آموزش منتقدانه زبان به مدرسان و مهارت‌محوری ویژه زبان‌آموزان با رویکرد اصل تثبیت و تقویت هویت اسلامی-ایرانی در مراکز زبان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

چارچوب‌ها، الگوها، روش‌ها و شاخص‌های مطلوب تولید محتواهای آموزش غیررسمی زبان‌های خارجی با تمرکز بر فرهنگ و هویت ایرانی - اسلامی؛ روش‌ها و فنون نوین یاددهی و یادگیری زبان‌های خارجی با تمرکز بر فرهنگ و هویت اسلامی-ایرانی؛ ویژگی‌های فرهنگی زبان‌های خارجی و تاثیر آن بر زبان‌آموزان در استفاده از کتاب‌ها و محتواهای آموزشی موجود در آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی؛ فیلم‌های زبان‌آموزان با رویکرد اصل تثبیت و تقویت هویت ایرانی اسلامی و همچنین روایت پیشرفت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی از جمله محورهای ارائه مقالات و آثار در این رویداد است.

ثبت‌نام این رویداد از نیمه دوم اردیبهشت امسال شروع می‌شود و تا نیمه دوم تیرماه ادامه خواهد داشت. 31 شهریور به‌عنوان زمان پایان ارسال مقالات تعیین شده و قرار است آبان‌ماه امسال این رویداد ملی با اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه کشوری برگزار شود. 

پژوهشگران حوزه و دانشگاه، مولفان، اساتید، معلمان، مدرسان، موسسان و مدیران مراکز غیردولتی و افراد برجسته صاحب قلم در عرصه آموزش زبان و تولید محتوای آموزشی چاپی، الکترونیکی و مجازی، موسسات آموزشی و فرهنگی و دانشگاهی، انتشاراتی و زبان‌آموزان می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. 

علاقه‌مندان باید آثار خود را در سه حوزه مقالات علمی و پژوهشی و الگوهای تدریس برتر و تجارب ارزنده، محتواهای آموزشی و کمک‌آموزشی مکتوب و غیرمکتوب، فیلم‌های سخنرانی زبان‌آموزان با موضوع روایت پیشرفت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی و همچنین رویکرد اصل تثبیت و تقویت هویت اسلامی - ایرانی به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. 

در قالب این رویداد ملی پویش روایت پیشرفت‌ها به زبان انگلیسی توسط دانش‌آموزان برگزار می‌شود. ‌یک پویش سراسری‌که طی آن پیشرفت‌های کشورمان به زبان انگلیسی توسط دانش‌آموزان روایت می‌شود تا تأثیرگذاری مطلوبی در سطح بین‌المللی ایجاد کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند شیوه‌نامه زیر را مطالعه کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار