سرمربی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران قبل از اعزام به مسابقات جهانی صربستان:

دانش‌آموزان ایرانی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با رنگین‌ترین مدال به کشور بازگردند

کاپیتان تیم ملی: تمام تلاش خود را برای قهرمانی‌ انجام خواهیم داد

تهران (پانا) - کاروان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به نام «کاروان سردار شهید زاهدی» ساعت 22 امشب سی‌ام فرودین‌ماه به مسابقات دانش‌آموزان جهان - صربستان ۲۰۲۴ اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ایرانی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با رنگین‌ترین مدال به کشور بازگردند

آرش صادقیانی در گفت‌وگو با پانا در آستانه این اعزام اظهار کرد: «‌‌خوشبختانه توانستیم نخبگان والیبال کشور را دور هم جمع کنیم، دانش‌آموزان مستعدی که تحت تربیت همکاران ما در سراسر کشور بودند. من از معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، ریاست فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و همکاران‌شان تشکر می‌کنم؛ انصافا به‌صورت شبانه‌روزی همه تلاش کردند تا این تیم تشکیل شود.» 

سرمربی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: «‌تیم ما به‌صورت مستمر در یک ماه گذشته تمرینات خود را پیگیری کرده است و انشا‌الله امشب عازم محل مسابقات در صربستان هستیم.» 

وی افزود: «با اینکه زمان کمی در اختیار داشتیم اما خداراشکر از نظر هماهنگی به نقطه خوبی رسیدیم. شش بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم و تیم از نظر بدنی و مهارتی شرایط خوبی داد.»

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

صادقیانی گفت: «این قول را می‌دهیم که با تمام توان و تلاش‌مان در مسابقات حاضر شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. انشاالله بتوانیم که مردم عزیزمان‌، دانش‌آموزان و معلمان عزیز را خوشحال کنیم.»

سرمربی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: «‌29 کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند و اکثر کشورهایی که صاحب والیبال هستند، در این رقابت‌ها تیم دارند. ما با تیم‌های بلژیک، آلمان و اوگاندا همگروه هستیم و امیدوارم که از گروه‌مان مقتدرانه صعود ‌و به دور بعد راه پیدا کنیم و بتوانیم در نهایت با رنگین‌ترین مدال برگردیم.»

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

کاپیتان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی: آماده‌ کسب ‌نتیجه‌ای ‌شایسته نام کشورمان هستیم 

ماهان بذرکار نیز در گفت‌وگو با پانا در این باره گفت: «ما چهار دوره اردو را تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم و خداراشکر کادر فنی نفرات نهایی را انتخاب کرد و آخرین اردوی متصل به اعزام نیز به خوبی برگزار شد.»

وی افزود: «بچه‌های تیم از روحیه خیلی خوبی برخوردار هستند و 12 نفر ما آماده هستیم تا نتیجه‌ای کسب کنیم که شایسته نام کشورمان باشد.» 

کاپیتان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: «خوشبختانه مصدومیتی در بین بچه‌ها وجود ندارد و ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این رقابت‌ها انجام خواهیم داد.»

مسابقات دانش‌آموزان جهان - صربستان ‌از 31 فروردین تا 10 اردیبهشت به میزبانی شهر بلگراد برگزار می‌شود. طبق اعلام کمیته مسابقات ISF تیم‌ ملی والیبال ایران در گروه D این رقابت‌ها با تیم‌های ملی دانش‌آموزی آلمان، اوگاندا و بلژیک روبه‌رو خواهد شد. ‌دانش‌آموز والیبالیست کشورمان در اولین بازی خود مقابل اوگاندا صف‌آرایی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار